۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۳۰۲۷۸۲

تشریح برنامه های هفته بسیج تربت حیدریه

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه تربت حیدریه در نشست خبری به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت: برنامه های هفته بسیج از 29 آبان تا 5 آذر از سوی رده های مقاومت بسیج و به صورت محله و منطقه ای انجام می شود.
سرهنگ پاسدار فرضعلي گرايلي، فزمانده سپاه تربت حيدريه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی، فرمانده سپاه تربت حیدریه، صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج با بیان این که برنامه های هفته بسیج از 29 آبان تا 5 آذر از سوی رده های مقاومت بسیج و به صورت محله و منطقه ای انجام می شود، اظهار کرد: آشنایی جوانان و نوجوانان و نسل های آینده انقلاب اسلامی با فرهنگ اخلاص، معنویت و بسیج ضرورت دارد.

 


وی ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا، نشست های روشنگری و بصیرتی، کارگاه های آموزشی اقتصاد مقاومتی و ترویج سبک زندگی اسلامی، برنامه های حمایت از جبهه مقاومت و محکومیت آمریکا و اسرائیل، سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران بسیجی، کوهپیمایی و صبحگاه مشترک بسیجیان، بخشی از مهم ترین برنامه ها در گرامیداشت هفته بسیج تربت حیدریه است.

 


فرمانده سپاه تربت حیدریه با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مستلزم تبیین و گفتمان سازی در قالب برنامه های فرهنگی و هنری است، تصریح کرد: در این راستا نمایش آیینی به صورت کاملا بومی و تلفیقی از واقعه عاشورا و دوران دفاع مقدس بوده و فتنه های انقلاب اسلامی در قالب صحنه هایی از تئاتر و نور و صدا است که از سوم آذر ماه به مدت 10 شب در سالن شهید برونسی تربت حیدریه برگزار می شود.

 


گرایلی با بیان این که اگر چتر مدیریت جهادی و روحیه بسیجی که امروز در صنعت هسته ای، هوا فضا و دفاعی کشور حاکم است، در سایر صنایع و فعالیت های جامعه گسترش یابد دیگر نیازی به نگاه به بیرون نیست، خاطر نشان کرد: در حقیقت می توان با میدان دادن به جوانان مومن، انقلابی،  متعهد و متخصص سایر عرصه ها را به گونه ای فعال کنیم تا به مانند قضیه هسته ای و دفاعی نگرانی آمریکایی ها و جبهه استکبار را برانگیزد.

 


وی با بیان این که اجرای سیاست های 24 گانه اقتصاد مقاومتی رهبری نظام با مدیریت جهاد گونه و بسیجی وار تنها راه حل مشکلات کشور است، تاکید کرد: امروز برخی در کشور اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند و باید آگاه باشند که هر راهی جز مدیریت جهاد گونه به انحراف و بن بست می انجامد. همچنین تنها راه برون رفت از مشکلات در عرصه های نظام، حفظ وحدت و روحیه بسیجی مردم و مسوولان است.

 


فرمانده سپاه تربت حیدریه با بیان این که گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه به پایان رسیده و اکنون فرصت عمل است، تاکید کرد: لازم است تا همه مسؤولان قدم موثر و کارآمدی را در راستای شکوفایی اقتصادی کشور بردارند، همچنیبن هفته بسیج فرصت مغتنمی برای تبیین رشادت ها، دلاور مردی ها و عمق فرهنگ بسیجی است./864/203/ب1

ارسال نظرات