۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۳۰۲۸۵۹
فرمانده سپاه ناحیه جهرم تشریح کرد؛

اجرای بیش از 300 عنوان برنامه هفته بسیج در جهرم

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه جهرم گفت: در هفته بسیج امسال با شعار «بسیج دست قدرت خدا» بیش از 300 عنوان برنامه، توسط بسیجیان پایگاه‌ها، حوزه‌ها و اقشار مختلف، در این شهرستان اجرا می‌شود.
هفته بسيج
به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، محمدصادق شادمند بعدازظهر امروز در نشست خبری به‌ مناسبت سی‌وششمین سالگرد هفته مبارک بسیج، از برگزاری بیش از 300 عنوان برنامه، توسط بسیجیان پایگاه‌ها، حوزه‌ها و اقشار مختلف، در جهرم، خبر داد و اظهار داشت: هفته بسیج سال جاری با شعار «بسیج دست قدرت خدا» و با هدف تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمنان و استکبار جهانی، در عرصه‌های مختلف فرهنگی، امنیتی، اقتصادی و غیره به اجرای برنامه‌های ویژه می‌پردازد.
 
وی با تأکید بر اهمیت فوق‌العاده هفته بسیج و مقارن شدن آن با ایام ماه صفر و نزدیکی به اربعین حسینی، اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج امسال، از 29 آبان‌ماه با حضور گسترده بسیجیان در مصلاهای نماز جمعه این شهرستان و تشکیل میقات صالحین، شروع و پنجم آذرماه با برنامه گل‌باران قبور مطهر شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و شهدای گران‌قدر به پایان می‌رسد.
 
شادمند با تأکید بر هوشیاری و بصیرت مردم، در مقابله با توطئه‌ها و نفوذ دشمنان نظام و انقلاب، از برگزاری نشست‌های بصیرتی و نهضت روشنگری بسیج در سطح دانشگاه‌ها، مدارس و پایگاه‌های مقاومت خبر داد.
 
وی از دیگر برنامه‌های این هفته را برگزاری یادواره‌های شهدا به‌ویژه یادواره شهدای مدافع حرم اهل‌بیت(ع)، برپایی کارگاه‌های مشاوره دینی و سخنرانی بین‌الصلاتین در مصلاهای نماز جمعه این شهرستان، فعالیت در فضای مجازی و ایجاد موج‌های وبلاگی، برپایی نمایشگاه‌های متنوع با موضوعات علمی، اقتصادی، فرهنگی و جبهه و جنگ برشمرد.
 
شادمند با بیان این‌که هفته بسیج حاصل و چکیده عملکرد یک‌ساله این نهاد مقدس است عنوان داشت: رژه بسیجیان سلحشور که نشان از اقتدار و صلابت و ایستادگی و مطیع امر رهبری بودن است چهارشنبه چهارم آذرماه در جهرم و سایر بخش‌های این شهرستان، باشکوه هرچه بیشتری برگزار خواهد شد.
 
فرمانده سپاه جهرم با اشاره به اهمیت حرکت جهادی و اقتصاد مقاومتی در رشد و شکوفایی اقتصاد خرد و کلان جامعه، از افتتاح طرح‌های اقتصادی مانند قالیبافی، پرورش دام و طیور، تولید قارچ و غیره خبر داد.
 
شادمند با تأکید بر اهمیت وجود و استفاده‌ معنوی از بقاع متبرکه و برگزاری بسیاری از برنامه‌های فرهنگی بسیجان در جهرم، در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان را، نشانه برکت معنوی بر این برنامه‌ها و رونق آن دانست.
 
وی با اشاره به برگزاری همایش‌های سه‌ساله حسینی در جهرم و سایر بخش‌های این شهرستان، توسط جامعه بسیج زنان، از حضور و فعالیت چشمگیر خواهران بسیجی، در برنامه‌های هفته بسیج، با الگوگیری از حضرت زینب (س) خبر داد.
 
شادمند، قرائت ادعیه و برگزاری اختتامیه جشنواره شعر استانی بسیج با عنوان رازستان، رژه موتورسواران بسیجی، سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد./839/202/ب3
ارسال نظرات