۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۳۰۲۸۹۰
استاد حوزه و دانشگاه:

جریان شیرازی ها، به نام شیعه بر علیه شیعه فعالیت می کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که جریان شیرازی ها، به نام شیعه بر علیه شیعه فعالیت می کنند، گفت: فرقه منحرف شیرازی ها، در مقابل اسلام ناب، فرقه ایجاد می کنند و افکار مردم را منحرف می کنند.
فرقه شيرازي ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، خانم حیدری، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در سلسله نشست های تفسیر زیارت جامعه کبیره که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد برگزار شد، گفت: جریان شیرازی ها فرقه انحرافی در شیعه است.

 

وی ابراز کرد: افراد فرقه ساز و مسلک پرور کم نداریم، یک نمونه آن جریان شیرازی ها هستند که به نام شیعه، بر علیه شیعه کار می کنند؛ این فرقه منحرف در مقابل اسلام ناب، فرقه ایجاد می کنند و افکار مردم را منحرف می کنند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: آیت الله خامنه ای به این دلیل از قمه زدن نهی می کنند که می خواهند سوژه دست دشمن ندهند؛ چرا که دشمن از این عمل مسلمانان، سوء استفاده می کند و از قمه زدن آن ها فیلم می گیرند و مسلمانان را افرادی خشن معرفی می کند؛ از این رو باید بصیرت داشته باشیم و اجازه ندهیم دشمن از عمل ما سوء استفاده کند.

 

دشمن بر روی ذهن و افکار جوان ما کار می کند
این کارشناس تاریخ ابراز کرد: دشمن بر روی ذهن و افکار جوان ما کار می کند؛ از این رو ما باید با گرفتن مجالس مذهبی که مورد پسند جوانان است، آن ها ره به سمت دین جذب کنیم.

 

وی افزود: از این رو ماهی یک جلسه برای جوان ها و نوجوان ها بگیرید و یک سخنران و مبلغ جوان را دعوت کنید که ملسط بر زبان انگلیسی باشد و سخنرانی خوش لباس، خوش برخورد و مؤدب باشد، تا بتوانند جوان ها را جذب کند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه به اهمیت توجه به جوانان اشاره کرد و گفت: به جوان ها شخصیت بدهید، آن ها چنین مجالسی را دوست دارند؛ بنابراین سعی کنید با اخلاق و برخورد خوب آن ها را جذب کنید.

 

سالک سبیل حق، باید عقاید و افکار خود را با کردار ائمه(ع) بسنجد
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که سالک سبیل حق باید قدم به قدم عقاید، افکار، اخلاق و عمل خود را با کردار و رفتار ائمه اطهار(ع) بسنجد، گفت: مردم در زمان ائمه اطهار(ع) می رفتند و اعمال و رفتار خودشان را به امام(ع) عرضه می کردند.

 

حیدری به وظایف بانوان در قبال همسران پرداخت و افزود: روان شناسی زن و مرد متفاوت است؛ زن ها زمانی که از مسأله ای ناراحت هستند با سخن گفتن و گفتگو، سبک و آرام می شوند، اما مردها، دوست دارند در غار تنهایی خود باشند؛ از این رو زن باید شرایط سکوت را برای مرد فراهم کند.

 

استاد حوزه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد به تفاوت های ساختاری زن و مرد اشاره و اظهار کرد: صد تفاوت تکیوینی بین زن و مرد وجود دارد؛ غرور مرد اجازه نمی دهد که مشکلش را با همسرش مطرح کند و همسران باید باسیاست از مشکل همسر خود مطلع شوند./1309/202/ب2

ارسال نظرات