۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۳۰۲۹۵۹

چند خبر کوتاه از خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ نشست شورای بزرگداشت هفته بسیج در سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا(ع)، راه اندازی دفاتر بسیج در شهرستان های خراسان رضوی و میثاق ۱۱۴دانش آموز شهرستان زاوه با آرمان‌های شهیدان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس از اخبار کوتاه خراسان رضوی است.
خبر

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با نزدیک شدن به ایام بزرگداشت هفته بسیج، شورای سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا(علیه السلام) به ریاست مسئول سازمان بسیج کارمندان استان خراسان رضوی در اداره کل جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی جلسه ی تشکیل کمیته برگزاری و نظارت بر اجرای برنامه های بزرگداشت هفته بسیج را برگزار کرد.

 

در این جلسه برنامه های پیشنهادی به شور گذاشته شد و برنامه های ابلاغی برای بزرگداشت هرچه با شکوه تر هفته بسیج نیز در دستور کار حوزه های ذی ربط قرار گرفت. در این جلسه مصوب شد که همایشی تجمیعی برای حوزه ها علاوه بر نشست های تخصصی حوزه ها برگزار گردد.

 

در این جلسه سرهنگ پاسدار مجید زرنگ بر اثربخشی برنامه های اجرایی تاکید کردند و عنوان داشتند : لقای نمایش توانایی بسیج را میتوان در هفته بسیج بالا برد آنقدر که جهان استکبار بر تنش لرزه بیفتد.


در این جلسه جانشین سازمان بسیج کارمندان برادر بسیجی رمضانی برنامه ها را به حوزه های مربوط ابلاغ و نظارت بر این برنامه ها را از کارهای اصلی این سازمان عنوان کردند تا بتوان به نحو احسن برنامه های این هفته را اجرا نمود

 

دفاتر جدید بسیج رسانه در شهرستان‌های خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود


رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: دفاتر جدید سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در شهرستان‌های این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

جواد علما در مراسم اختتامیه هشتمین اجلاسیه سراسری بسیج رسانه با بیان اینکه در 2.5 سال فعالیت بسیج رسانه استان خراسان رضوی توفیقات زیادی کسب شده است، اظهار داشت: با این حال با نقطه مطلوب، فاصله زیادی داریم.


علما با اشاره به اینکه بسیج رسانه خراسان رضوی در حال توسعه است، گفت: علاوه بر 6 دفتری که این حوزه در مشهد مقدس دارد، سه دفتر در شهرستان‌های کاشمر، تربت حیدریه و نیشابور افتتاح می‌شود.

 

وی از افتتاح 3دفتر جدید دیگر در سایر شهرستان‌های استان خبر داد و تصریح کرد: تعداد دو انجمن رونمایی می‌شود که یکی از آن‌ها انجمن دانش‌آموزان فعال سیاسی و دیگری انجمن پیشکسوتان رسانه‌ای است.


رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه در کمتر دستگاهی دیده شده که به قشر پیشکسوتان توجه کند، این انجمن را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.

 

علماء از افتتاح 2مرکز آموزشی افرا و اندیشکده افق رسانه خبر داد و تصریح کرد: 3 تفاهم‌نامه با بُرد کشوری امضاء شده که این تفاهمنامه‌ها با مجموعه‌های سرزمین موج‌های آبی، اتحادیه هتل آپارتمان‌ها و روزنامه قدس است.

 

وی افزود: با امضای این تفاهم نامه‌ها در فصول غیرشلوغ سال میزبان فعالان رسانه‌ای در هتل آپارتمان‌ها با تخفیف 60 درصدی و همچنین موج های آبی با تخفیف 50 درصدی هستیم.

 

میثاق 114دانش آموز شهرستان زاوه با آرمان های شهداء در مناطق عملیاتی دفاع مقدس


فرمانده سپاه شهرستان زاوه از اعزام 114دانش آموز دختراین شهرستان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد


سرگرد حمید رضا نامور فرمانده سپاه ناحیه بسیج زاوه در مراسم بدرقه 114دانش آموز دختر شهرستان زاوه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس با اشاره به امنیت کنونی میهن اسلامی گفت :امروز حاصل خون شهدا را شما مشاهده می کنید که چطور در بستر خاک و خون غلطیدند تا آرامش و امنیتی سالم به ما ارزانی دارند.

 

نامور با اشاره به 21 آبان سالروز شهادت شهید تهرانی مقدم خاطر نشان کرد:دست رنج شهیدان امروز پشت استکبار را به لرزه درآورد و دشمنان نمی توانند قدمی ما را از اهداف خون شهدا به عقب برانند ،مسائل امروز که در گوشه کنار دنیا اتفاق می افتد نشان ریشه ای نفاقی است که در راس آنها شیطان بزرگ ابتدا با استفاده از خاک عراق و دست پرورده خود صدام به میدان جنگ با مردم مظلوم و بی گناه شهر های جنوب کشور از جمله خرمشهر، آبادان ،هویزه ،سوسنگر ،شلمچه و دهها نقطه دیگر از ایران جنگی را با پشتیبانی بیش از سی و چند کشور متجاوز علیه ایران رقم زدند که با رشادت و پاسداری جوانان و شهدای به خون خفته به حمدالله امنیتی داریم که حاصل این امنیت را به کشور های دیگر همچون عراق و سوریه عرضه میداریم .


وی اظهار داشت:شما دانش آموزان مکتب داران پرچم سرخ حسینی و ادامه دهنده ی راه زینب کبری به دعوت و لبیک شهیدان راه حق راهی سرزمین نور و به روایتی کربلای ایران هستید و سعادتمند ترین شما کسانی هستند که با دست پر و با معنویت و روحیه جهادی قدم درسرزمینی بگذارید که حاصل دسترنج و جان فشانی های جوانان این آب و خاک است .


وی در پایان افزود: اعزام راهیان نور به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس مرحله ی اول دانش اموزان دختر به تعداد114نفرکه همراه با مجموعه ای که همراه این میهمانان هستنند 126نفر میباشند به مدت شش روز از امروز سفر خود را آغاز کرده اند که انشالله بسلامت سفر امن و سرشار از معنویت همراه باشند و با معنویت به آغوش خانواده خود برگردنند./859/203/ب2

ارسال نظرات