۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۳۰۳۱۳۰
آیت‌الله دری نجف آبادی:

مسؤولان در حفظ امنیت ایام اربعین حسینی هوشیار باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله دری نجف آبادی با بیان این که هوشیاری مسؤولان در راستای حفظ امنیت ایام اربعین حسینی ضرورت دارد، گفت: امرروز کاملا مشهود است گروه‌های تکفیری و داعش در زمان پیاده‌روی و برگزاری مراسم روز اربعین بیکار ننشسته و به اقدامات جنایت‌کارانه‌ دست خواهند زد.
آيت‌الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز سه شنبه 26آبان در نشست ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی در اراک بیان کرد: امروز ماموران امنیتی و دست‌اندرکاران باید در راستای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی تلاش کنند.

 

گروه‌های تکفیری و داعش در برگزاری مراسم روز اربعین بیکار نمی نشیند

آیت‌الله دری نجف آبادی با بیان این که هوشیاری مسؤولان در راستای حفظ امنیت ایام اربعین حسینی ضرورت دارد، گفت: امروز کاملا مشهود است گروه‌های تکفیری و داعش در زمان پیاده‌روی و برگزاری مراسم روز اربعین بیکار ننشسته و به اقدامات جنایت‌کارانه‌ دست خواهد زد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که گروه داعش به دنبال اقدامات خود در پاریس و بیروت، به دنبال آسیب رساندن به شیعیان نیز خواهند بود، گفت: اگر جریان هایی مانند داعش، وهابیت، اسرائیل و دولت بعثی نمی توانند وجود معصومین را تحمل کنند به سبب کور دلی خودشان است.

 

راه امام حسین (ع) کوتاه‌ترین مسیر برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی

امام جمعه اراک در رابطه به راه مقدس امام حسین(ع) گفت: راه امام حسین (ع) کوتاه‌ترین مسیر برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی است که باید از این راه برای رسیدن به سعادت نهایت بهره مند شد و برای تداوم از همه امکانات به نحو احسن استفاده کرد.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام حسین(ع) تنها متعلق به شیعیان نیست و نمی‌توان این بزرگوار را به مذهب و دین محدود کرد، خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) چراغ پرفروغی است که تا ابد روشنی‌بخش قلب دلدادگان است.

 

آیت‌الله دری نجف آبادی با بیان این که راه امام راحل و شهدا و پایداری انقلاب به سبب وجود پربرکت امام حسین(ع) است، اظهار داشت: راه و مسیر امام حسین(ع) کوتاه ترین راه برای رسیدن به رستگاری است و حرکت در این مسیر با زنده نگه داشتن ارزش های عاشورا و محرم و صفر محقق می شود.

 

راهپیمایی اربعین به سوی مرقد مطهر اباعبدالله(ع) یک حرکت جهانی بزرگ

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امسال نیز همچون ساله های گذشته حرکت میلیونی زائران برای حضور در کربلا در روز اربعین همچون گذشته از رونق خاصی برخودار خواهد بود و مردم عراق نیز موکب‌های فراوانی را در طول مسیر برای افزایش رفاه و ارائه خدمات به زائران برپا کردند.

 

امام جمعه اراک راهپیمایی اربعین به سوی مرقد مطهر اباعبدالله(ع) یک حرکت جهانی بزرگ و یک تظاهرات خردمندانه همراه با ایمان و اخلاص در راه پیامبر و اهل بیت(ع) و اسلام دانست و بیان کرد: برای برگزاری مراسم اربعین حسینی تمام کشور بسیج می شوند مسؤولان استان مرکزی نیز در این راستا به خوبی نقش آفرینی خواهند کرد./842/202/ب3

 

ارسال نظرات