۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۳۰۳۲۴۸
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مسؤولان به جای حاشیه‌سازی مشکلات جامعه را حل کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسینی خراسانی، هدف اصلی دشمنان از نفوذ در عرصه فرهنگی را تضعیف اعتماد ملی دانست و گفت: مسؤولان باید به جای حاشیه سازی سعی در حل مشکلات جامعه داشته باشند که در این صورت و با همراهی ملت از دست دشمنان کاری بر نخواهد آمد و به ضعف و ذلت کشیده خواهند شد.
حجت الاسلام سيداحمد حسيني خراساني

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد حسینی خراسانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت سبک زندگی و فرهنگ اسلامی، اظهار داشت: پیاده شدن سبک زندگی اسلامی در همه شئون زندگی، مانع زیاده خواهی دشمنان می‌شود و مخالفت دشمنان با سبک زندگی دینی با انگیزه برداشتن موانع از سر راه خواسته‌های نامشروع آن‌ها انجام می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اهداف دشمنان از نفوذ در عرصه فرهنگ، یکی از اهداف اصلی آنها را تضعیف اعتماد ملی دانست، و ابراز داشت: دشمن وقتی کنار هم بودن مسلمانان را می‌بیند، سعی می‌کند از دریچه فرهنگ وارد شده و با تخریب چهره آنها، اعتماد مردم را به فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی کم کند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: یکی از نشانه‌های نفوذ که برخی موارد هم بحث مفاسد اقتصادی است، پدیده‌ای شوم و پلید است و باید هرچه سریع‌تر ریشه کن شده و از بین برود که در غیر این صورت عواقب شومی را به همراه خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: اتفاقا یکی از مصادیق بارز نفوذ در کلام رهبر معظم انقلاب هم موضوع مفاسد اقتصادی است که بارها در سخنرانی‌های خود به آن اشاره کرده‌اند، چرا که نفوذ به معنای جاسوس فرستادن غرب در میان ما نیست؛ بلکه همین قدر که آنها بتوانند در دستگاه‌های دولتی رخنه کرده و مفاسد اقتصادی را ایجاد کنند به هدف خود رسیده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی، راه بستن نفوذ دشمنان را تبعیت از کلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی میان دولت و ملت دانست و تأکید کرد: مسؤولان باید به جای حاشیه سازی به متن بپردازند و سعی در حل مشکلات جامعه داشته باشند که در این صورت و با همراهی ملت مسلمان از دست دشمنان ما کاری بر نخواهد آمد و به ضعف و ذلت کشیده خواهند شد./1330/ت302/ف2

ارسال نظرات