۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۳۰۳۳۲۴
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

وحدت داخلی مانع نفوذ سیاسی و اقتصادی دشمن می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران به هشدارهای مقام معظم رهبری درباره نفوذ سیاسی آمریکایی‌ها به کشورمان اشاره کرد و گفت: ملت ایران هیچ گاه جنایت ها و توطئه‌های آمریکایی ها علیه این نظام دینی را فراموش نخواهند کرد.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جمع تعدادی از هیأت امناء مساجد استان در ساری از مساجد به عنوان کانون وحدت و همدلی در جامعه یاد کرد و گفت: مساجد ما باید عامل وحدت در جامعه باشند و از تفرقه دوری کنند.

 

وی با اشاره به این که روحانیت و هیأت امنای مساجد با برنامه ریزی و اجرای برنامه های جذاب زمینه را برای حضور نسل جوان در این برنامه ها فراهم کند، افزود: مساجد باید محل رفت و آمد و حضور گسترده نسل جوان باشد.

 

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: امروز مساجد بهترین مکان و پایگاه برای اخوت، اتحاد، بصیرت و پایداری محسوب می شوند که در ایجاد و افزایش اتحاد و همبستگی مسلمانان نقش مهمی ایفا می کنند.

 

وی با تاکید بر محور ولایتمداری در مساجد گفت: همه افراد تأثیرگذار در مساجد باید ضمن اتحاد همه جانبه در راستای ایجاد اتحاد در بین نمازگزاران و جوانان تلاش کرده و با تبیین درست جایگاه رهبری، ولایت پذیری را در جامعه سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام علیزاده افزود: مساجد ما باید محلی برای فعال کردن وحدت و انسجام در جامعه باشند که همه ما باید در این راستا تلاش کنیم.

 

وی از مساجد به عنوان یکی از مهم ترین پایگاه های مهم تبلیغی در جهان اسلام یاد کرد و گفت: مسجد در تاریخ اسلام همواره مهم ترین مرکز نشر و گسترش ارزش‌های ناب دینی بوده است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که نقش مساجد همواره در تبیین و گسترش حقایق ناب انقلاب اسلامی پررنگ و اثرگذار بوده است، افزود: مساجد در دوران نهضت انقلاب اسلامی، مهم‌ترین پایگاه در ساماندهی نیروهای انقلابی علیه رژیم گذشته بود.

 

وی با بیان این که مسجد باید محوریت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی باشد، خاطرنشان کرد: باید به گونه ای برنامه‌ریزی شود تا نیازهای واقعی هر قشری در این پایگاه مهمی دینی برطرف شود.

 

حجت الاسلام علیزاده مسجد را بهترین پایگاه برای انجام کارهای تربیتی برشمرد و گفت: در حال حاضر از ظرفیت بالای مساجد در این خصوص کمتر استفاده می شود همچنان فضاهای خالی برای انجام این امور در مساجد بسیار است. 

 

وی همچنین بر ضرورت هماهنگی میان روحانی مسجد، کانون بسیج و هیأت امنا  تأکید کرد و گفت: این سه بخش نقش پازل یک مجموعه مهم را بازی می کنند که باید با وحدت و همدلی در جهت پیشبرد اهداف مسجد گام بردارند.

 

مدیر کل اوقاف مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه امروز نظام اسلامی در عرصه جهانی اشاره کرد و با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی امروز در عرصه جهانی عزت و اقتداری غیر قابل وصف دارد، افزود: ملت ایران در سایه ایستادگی و مقاومت به کشوری اثرگذار و مقتدر در عرصه جهانی تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به تلاش غرب برای ضربه زدن به نظام اسلامی گفت: به برکت رهنمودها و هدایت های  عالمانه مقام معظم رهبری، کشورهای غربی دربرابر ملت ایران زانو زده اند.

 

حجت الاسلام علیزاده در ادامه سخنان خود به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ سیاسی آمریکایی ها پس از توافق هسته ای اشاره کرد وگفت: ملت ایران هیچ گاه جنایت ها و توطئه های آمریکایی ها علیه این نظام دینی را فراموش نخواهند کرد.

 

وی با تأکید بر این که مرگ بر آمریکا شعار محوری و استراتژیک ملت ایران بوده و خواهد بود، افزود: مردم کشورمان آمریکا را بزرگترین و مهم ترین دشمن خود می داند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه، وحدت و همدلی را مهم ترین نیاز امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را برای توطئه افکنی در کشور به کار گرفتند، وحدت با محوریت ولی فقیه مهم ترین نیاز کشور است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز همواره در جهت تضعیف نظام اسلامی تلاش کردند، گفت: تلاش سی ساله این نماد استکبار در جهان برای نفوذ در کشورمان با هوشیاری و بصیرت ملت ایران شکست خورد.

 

حجت الاسلام علیزاده با تأکید بر این که باید مراقب خدعه های آمریکایی باشیم، افزود: آمریکایی ها دست از خوی استکباری خود علیه ملت ایران بر نداشته اند بلکه همه توان و تلاش خود را نیز در جهت ضربه زدن به کشورمان به کار گرفته اند./950/202/ب2

ارسال نظرات