۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۳۰۳۳۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

مبنای ترک اعتیاد باید بر اساس آموزه های دینی پایه ریزی شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به یقین اگر توانستیم مبنای ترک اعتیاد را بر اساس آموزه های دینی و از سوی مبلغان متخصص این کار پایه ریزی کنیم، نتیجه مطلوب را خواهیم گرفت.
حجت الاسلام اروجي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام رحمت الله اروجی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی شورای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر این استان که به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد با بیان این که یکی از زشتی های جامعه ارتکاب گناه است، به مراحل توبه از زبان امیرمؤمنان علی(ع) پرداخت.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد فعالیت دشمن در زمینه های اعتقادی، سیاسی و فرهنگی گفت: یکی از بسترهای فعالیت دشمن اعتیاد است که در این مقوله تلاش های زیادی صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام اروجی، کار فرهنگی در مقوله اعتیاد را کاری دقیق، پرحوصله و نتیجه بخش برشمرد و گفت: در منابع دینی ما کلیدهای میانبری وجود دارد که در مباحث ترک اعتیاد باید به آن توجه ویژه کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که یک معتاد در مرحله بعد از ترک با بیماری وسوسه برگشت مواجه است، بر دقت نظر و توجه به مباحث فکری  ترک اعتیاد در جامعه تأکید کرد.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که مؤسسه آوای زندگی پاک، متشکل از مبلغان استان تشکیل شده و در استان های های قم و تهران مشغول فعالیت است، گفت: این مؤسسه سعی دارد شاکله ترک اعتیاد را بر اساس تعالیم اسلامی پایه ریزی کند.

 

حجت الاسلام اروجی با تأکید بر این که باید زمینه فعالیت این مؤسسه نیز در استان فراهم شود، گفت: به یقین اگر توانستیم مبنای ترک اعتیاد را بر اساس آموزه های دینی و از سوی مبلغان متخصص این کار پایه ریزی کنیم، نتیجه مطلوب را خواهیم گرفت؛ تنها باید زیرساخت های فعالیت در این عرصه را فراهم آوریم./9457/203/ب1

ارسال نظرات