۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۳۰۳۳۲۶
همزمان با ولادت امام زمان؛

دوازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام موسوی نسب از برگزاری دوازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت خبر داد و گفت: این همایش در 31 اردیبهشت و یکم خرداد سال آینده، همزمان با ولادت حضرت حجت(عج) با حضور اقشار مختلف حوزوی، دانشگاهی و اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
دکترين مهدويت

حجت الاسلام سید محمدعلی موسوی نسب، مسؤول دبیرخانه همایش بین المللی دکترین مهدویت در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت خبر داد و اظهار داشت: دوازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت با موضوع پیشگویی‏های آخرالزمان از دیدگاه ادیان ابراهیمی برگزار می شود.

 

وی درباره زمان برگزاری همایش بین المللی دکترین مهدویت ابراز کرد: این همایش در 31 اردیبهشت و یکم خرداد سال آینده، همزمان با ولادت حضرت حجت(عج) با حضور اقشار مختلف حوزوی، دانشگاهی و اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی نسب از ضروریت پرداختن به این موضوع اشاره کرد و توضیح داد: با توجه به اخبار و احادیث متعدد موجود درباره پیشگویی‏های آخرالزمان و همچنین تحولات و اتفاقاتی که در عصر حاضر در حال رخ دادن است،  ضروری دیده شد که در همایش آینده به این موضوع پرداخته شود.

 

مسؤول دبیرخانه همایش بین المللی دکترین مهدویت افزود: علاقه مندان به این موضوع می توانند برای شرکت در این همایش به پایگاه اینترنتی همایش دکترین مهدویت به نشانی www.mahdaviat-conference.com مراجعه کنند و تا ابتدای سال آینده فرصت دارند مقالات خود را ارسال کنند./840/ت302/ف2

ارسال نظرات