۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۳۰۳۴۰۵

ویژه برنامه‌های هفته بسیج در آذربایجان‌شرقی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج در آذربایجان‌شرقی از برگزاری بیش از دو هزار عنوان برنامه در سراسر استان خبر داد.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، الیاس گل محمد زاده، دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج در آذربایجان‌شرقی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تبریز به تشریح ویژه برنامه های هفته بسیج در سراسر شهرها و روستاهای استان پرداخت و اظهار داشت: شعار محوری امسال هفته بسیج، با عنوان «بسیج، دست قدرت خدا» نام‌گذاری شده است.


وی با بیان این‌که برنامه های امسال هفته بسیج در استان با مشارکت و حضور فعال بسیجیان قشرهای مختلف اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: هفته بسیج، فرصت مغتنمی است تا خادمین بسیج، عملکرد و اقداماتی را که در طول یکسال انجام داده است را گزارش دهند.


گل‌محمدزاده با اشاره به این‌که بسیج در بین اقشار مختلف حضور دارد و هر قشر نیز برای هفته بسیج برنامه هایی دارند که در روزهای آینده اجرا خواهد شد، گفت: گردهمای حلقه های صالحین در میعادگاه نماز جمعه در روز جمعه، اولین روز هفته بسیج از جمله برنامه هایی است که در این هفته اجرا می شود.


دبیر ستاد هفته بسیج 94 در آذربایجان شرقی ادامه داد: سخنرانان قبل از نماز جمعه هفته بسیج فرماندهان نواحی سپاه عاشورای استان هستند و در تبریز نیز سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا سخنرانی می کند، ضمن این‌که حضور بسیجیان در نماز جمعه این هفته پررنگ و با لباس بسیجی خواهد بود.


وی برگزاری همایش بزرگ ائمه جمعه استان، ویژه برنامه پنج هزار نفری حماسه شکوه و پایداری، برگزاری نشست های روشنگری در اکثر پایگاه های بسیج، دیدار با خانواده شهدای بسیجی، غبار روبی مزارهای شهدا در روز پنج شنبه و افتتاح چندین پروژه ساختمانی از سوی بسیج سازندگی را از جمله برنامه های هفته بسیج در استان عنوان کرد.


گل‌محمدزاده خاطرنشان کرد: همایش گروه های جهادی، پیاده روی خانوادگی و عمومی بسیجیان، برگزاری شب شعر و خاطره گویی در طول هفته بسیج، برگزاری نمایشگاه مختلف با موضوعات حجاب و عفاف، جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی، برگزاری رژه موتورسواران و تاکسی رانان بسیجی، برگزاری یادواره های شهدای محله محور با عنوان یادواره شهدای آبروی محله نیز از جمله برنامه هاست.


دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج در آذربایجان‌شرقی از برگزاری همایش مشترک بسیج طلاب و روحانیان استان با سازمان بسیج دانشجویان دانشگاه ها خبر داد و گفت: اعزام
دانش آموزان به اردوی راهیان نور، برگزاری محفل انس با قرآن در طول هفته بسیج و سایر مراسم ها از جمله برنامه هایی است که در طول هفته برگزار می شوند.


وی با بیان این‌که در این هفته فرماندهان پایگاه های بیت المقدس، کوثر و امام حسین(ع) با مقام معظم رهبری دیدار می کنند، افزود: بیش از دو هزار برنامه در طول هفته بسیج از سوی پایگاه های مقاومت بسیج سپاه عاشورای استان اجرایی خواهد شد./935/203/ب1

ارسال نظرات