۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۳۰۳۴۹۵
طبق سامانه جامع اعزام مبلغ؛

۲ هزار و ۴۹۴ روحانی مستقر در کشور فعالیت تبلیغی می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس گروه اعزام و استقرار اداره کل امور مبلغین و مساجد سازمان گفت: طبق اطلاعات ثبت شده در سامانه سجام ۲ هزار و ۴۹۴ روحانی مستقر در کشور فعالیت تبلیغی می‌کنند.
اعزام مبلغ در محرم امسال

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی اصغر منتظری با اعلام این خبر، گفت: تا تاریخ بیستم آبان اطلاعات مربوط به 2 هزار و 494 روحانی مستقر در سامانه سجام ثبت شده است.

 

وی ادامه داد: شاخص استقرار تا پایان سال جاری 3 هزار و 53 نفر تعیین شده است که تا به حال 82 درصد از این شاخص تحقق پیدا کرده است. با تلاش دفتر مقام معظم رهبری و مجلس شورای اسلامی هم اکنون بخشی از روحانیون مستقر به صورت هیات امنایی مدیریت می شوند.

 

گفتنی است، مواردی همچون رعایت اولویت اعزام جهت مبلغین بومی یا مقیم در هر استان، سرعت در انجام فعالیتهای اعزام در مناسبتهای متعدد در طول سال، کاهش مکاتبات اداری و تماسهای تلفنی، صرفه جویی در وقت، انرژی، نیروی انسانی، امکانات اداری و نوشت افزاری، به روز بودن اطلاعات و آمار فعالیتهای حوزه اعزام و استقرار مبلغین، امکان بسیج شبکه تبلیغی جهت طرح موضوعات ضروری در حوزه تبلیغ معارف اسلام و نیز همگامی در ایجاد فضای سیاسی احتماعی مردم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، هماهنگی و استفاده کامل از ظرفیت نیروی انسانی تبلیغ در مراکز و حوزه‌های علمیه سراسر کشور، رصد مناطق نیازمند به مبلغ، پوشش کامل تبلیغی آن‌ها و جلوگیری از اعزام‌های تکراری به یک منطقه، نگهداری، صحت، امنیت و ماندگاری سوابق مبلغین و فعالیتهای تبلیغی آنان و صحت، دقت و سرعت در تهیه و ارائه گزارشات لازم به مراجع ذیصلاح و بالا دستی از جمله مهترین مزیتهای سامانه جامع اعزام مبلغ یا سجام محسوب می‌شود./1325/د101/ف2

 

منبع: روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات