۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۳۰۳۵۱۹
رییس سازمان اوقاف تأکید کرد؛

فرهنگ وقف نیازمند تبلیغ هنرمندانه

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، خواستار توسعه ظرفیت های اطلاع رسانی روزآمد، در حوزه وقف و بقاع متبرکه در روابط عمومی‌های ادارات اوقاف کشور شد و گفت: باید تبلیغ فرهنگ وقف به شیوه امروزی، عالمانه و هنرمندانه باشد و اطلاع رسانی براساس برداشت مردم و به زبان خودشان باشد تا همه مخاطبان متوجه شوند.
علي محمدي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی در مراسم اختتامیه دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات کل اوقاف و امور خیریه سراسر کشور در یزد اظهارداشت: روابط عمومی‌ها باید عالمانه، هنرمندانه و بجا عمل کنند تا فعالیت‌های انجام شده، مثمرثمر و اثرگذار باشد.

 

حجت الاسلام محمدی به فعالیت روابط عمومی‌های زیر مجموعه اوقاف اشاره و اظهار کرد: باید تبلیغ فرهنگ وقف به شیوه امروزی، عالمانه و هنرمندانه باشد و اطلاع رسانی براساس برداشت مردم و به زبان خودشان باشد تا همه مخاطبان متوجه شوند.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: روابط عمومی ها هرساله میزان اعتماد و اطلاع مردم را نسبت به وقف و فعالیت های اوقاف در سطوح مختلف با انجام نظرسنجی ها، ارزیابی کنند .

 

وی افزود : اگر این اعتماد مردم سطح بالایی داشته باشد، نشان از این است که در فعالیت‌هایمان موفق بوده‌ایم چرا که نمره‌ای که قضاوت مردم به فعالیت های ما می دهند، نتیجه عملکرد ما است.

 

وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید شبهات و نظرات مردم را جمع آوری و به اطلاع مدیر مربوطه برسانند تا به آن جواب صحیح داده شود.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه اوقاف در عرصه های قرآنی، امامزادگان و موقوفات فعالیت دارد گفت: گزارش‌ها باید مستند و با آمار دقیق و درست انجام شود و اگر خبر منفی از عملکرد اوقاف منتشر شد با توجه به اینکه این گونه اخبار در جامعه پخش می شود باید با دفاع درست و به موقع جلوی خبر غلط و منفی گرفته شود.

 

در پایان این مراسم از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی های برتر ادارات اوقاف و امور خیریه استان های کشور با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد./1325/د101/ف2

 

منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه

ارسال نظرات