۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۳۰۳۵۶۲
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب قم:

هیچ دشمنی جرأت تهدید جمهوری اسلامی را ندارد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم گفت: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا آن چنان قدرتمند شده است که هیچ دشمنی جرأت تهدید کردن آن را نخواهد داشت.
سردار احمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یادواره سردار شهید مهدی زینی الدین و شش هزار و ششصد شهید استان قم شب گذشته با حضور مسؤولان استانی و کشوری در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.


در این مراسم که با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین اعرافی امام جمعه قم، استاندار قم، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام ملکا رییس دفتر مقام معظم رهبری در استان قم، سردار احمدی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و سرداران سپاه استان قم و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر استان قم برگزار شد، سردار سلامی به تشریح وضعیت جمهوری اسلامی در منطقه پرداخت.

سردار احمدی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم در این مراسم با بیان اینکه شهدا از جایگاه ویژه ای نزد خداوند برخوردار خواهند بود، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا توانسته است در برابر تمام توطئه های دشمنان بایستد و افتخارات بسیار زیادی برای خود کسب کند.


وی با بیان اینکه امروز ایران به قدری قدرتمند است که دشمنان حتی جرأت تهدید کردن آن را به خود راه نمی دهند، تصریح کرد: امروز رزمندگان اسلام با الهام از انقلاب اسلامی هزاران کیلومتر دورتر از شهرهای کشور با دشمنان می جنگند و آنها را شکست می دهند.


فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) قم با بیان اینکه راه و رسم شهدا همواره در کشور ما زنده است، افزود: امروز شعله های عزتی که شهدا در کشور برپا کردند همچنان در جمهوری اسلامی فروزان است و هیچ دشمنی توان مقابله با جمهوری اسلامی را نخواهد داشت./858/پ203/س

ارسال نظرات