۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۳۰۳۵۹۴
رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین:

ورزش باید در متن زندگی انسان قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در کلیه مدارس علمیه قزوین، گفت: ورزش باید در متن زندگی انسان قرار گیرد.
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، به‌مناسبت هفته بسیج جشنواره مسابقات فرهنگی و ورزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان پیش از ظهر امروز در بین طلاب مدارس علمیه قزوین برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار رسا ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز بسیج قهرمان و سرافراز ما در تمام عرصه‌های مختلف این نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری مؤثر و نقش‌آفرینی دارد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: بسیج در عرصه سازندگی و هم‌چنین علمی و دیگر عرصه‌ها همیشه برای این نظام برآمده از خون شهدا نقش آفرین بوده است و برای انقلاب اسلامی در میادین بین‌المللی به خوبی درخشیدند.

 

این مسؤول خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون ما نه تنها در دفاع مقدس حضور اثرگذاری داشته‌اند بلکه امروز نیز علاوه بر نقش تبلیغ در عرصه‌های ورزشی نیز به رتبه‌های خوبی دست پیدا کرده‌اند.

 

حجت‌الاسلام مصطفایی یادآور شد: جشنواره فرهنگی و ورزشی برای طلاب مدارس علمیه همه ساله با حضور داوران مطرح رشته‌های مختلف ورزشی در کلیه مدارس علمیه قزوین برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به هدف برگزاری این جشنواره افزود: آشنایی بیشتر طلاب حوزوی به مسایل ورزشی و فرهنگی و هم‌چنین آمادگی جسمانی در تمامی عرصه‌ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

یادآور می‌شود جشنواره فرهنگی و ورزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان از 28 آبان لغایت 7 آذر سال جاری در کلیه مدارس علمیه استان در رشته‌های ورزشی تنیس روی میز، دومیدانی، فوتسال، شنا، تیراندازی برگزار می‌شود./955/302/ب3

ارسال نظرات