۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۳۰۳۶۵۶
پیام استاندار قم به مناسبت هفته بسیج؛

بسیج تفکری پویا و فرهنگی ناب بر پایه باورهای دینی و اصول انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و تبریک هفته بسیج پیامی صادر کرد که در بخشی از آن دفاع از انقلاب اسلامی در برابر هجمه های سنگین استکبار و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و پیمودن راه شهدای والامقام در راستای آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای را مهم‌ترین رسالت بسیج در مقطع کنونی خوانده است.
سيد مهدي صادقي استاندار قم هفته بسيج
به گزارش خبرگزاری رسا، سید مهدی صادقی، استاندار قم، به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد، این پیام بدین شرح است:
 
پنجم آذر سالروز تاسیس نهاد ارزشی بسیج است. بسیج ماندگارترین یادگار و میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره) و شجره طیبه‌ای است که در بوستان انقلاب اسلامی رویید و با خون پاک هزاران بسیجی جان برکف و شجاع تنومند گشت و به بار نشست. بسیج نه یک نهاد و تشکیلات، بلکه اندیشه و تفکری پویا و زنده و فرهنگ نابی است که بر پایه اصول و باور و اعتقادات دینی و انقلابی شکل گرفته است.
 
این نیروی الهی از ابتدای تشکیل، مقتدرانه و با صلابت در خط مقدم صیانت و حراست از اصول، آرمان ها، ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار داشته و در این مسیر سخت و دشوار، آزمون های بزرگ و سرنوشت سازی را با سرفرازی و سربلندی پشت سر نهاده است.
 
 بسیج توانمند و کارآمد علاوه بر دوران دفاع مقدس و حضور پرافتخار در صحنه جهاد و شهادت، در عرصه کار و تلاش و سازندگی نیز خوش درخشیده و ملت رشید ایران اسلامی با الهام از تفکر و روحیه تعالی بخش و سازنده بسیج توانسته است بر موانع و مشکلات مختلف غلبه کرده و مسیر رشد و شکوفایی و پیشرفت و عزت و اقتدار روزافزون کشور را بیش از پیش هموار سازد و امروز نیز نیروی الهی بسیج به عنوان مظهر وحدت و همدلی و مشارکت اقشار مختلف جامعه و با روحیه نظم پذیری و قانون مداری و تقویت مؤلفه های وحدت زا، می کوشد تا زمینه و بستر لازم برای رسیدن به انسجام و همگرایی و وفاق ملی در سطح مطلوب را فراهم نماید.
 
هفته بسیج، هفته بزرگداشت ایثار، رشادت و جانفشانی‏هایى است که براى صلابت و سربلندى این سرزمین مقدس صورت گرفته است.
 
اینجانب فرصت را مغتنم شمرده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان سرافراز و ولایتمدار، موفقیت همگی این عزیزان را در راه دفاع از انقلاب اسلامی در برابر هجمه های سنگین استکبار و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی به عنوان مهم ترین رسالت بسیج در مقطع کنونی و پیمودن راه شهدای والامقام در راستای آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو رهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم./998/د101/ف2
 

منبع: روابط عمومی استاندار قم

ارسال نظرات