۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۳۰۳۶۹۹
حجت الاسلام آقا تهرانی مطرح کرد؛

وحدت جریان اصولگرا برای دستیابی به مجلس انقلابی و ولایی

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران با تأکید بر وحدت اصول گرایان در انتخابات آینده مجلس، گفت: ولایت فقیه معیار کار و شناخت حق از باطل است.
حجت‌الاسلام مرتضي آقا تهراني، دبير جبهه پايداري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پنج شنبه شب در مهدیه تبریز، با تأکید بر ضرورت بصیرت و دشمن شناسی، اظهار داشت: این نبود بصیرت و هوشیاری کوفیان بود که حاضر به شنیدن سخن حق امام حسین(ع) نبودند.

 

 وی با بیان این‌که شناخت حق و پیروی از آن وظیفه هر مسلمانی است، تصریح کرد: عده ای برای کسب رأی تمام اقشار و طیف های مردم از هر چیزی که به این هدف کمک کند، چه حق باشد و چه ناحق پیروی و تأیید می کنند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس حق را معیار قیام امام حسین(ع) دانست و تصریح کرد: قرآن کریم کسی را که بی بصیرت و فاقد قدرت تشخیص حق از باطل باشد را  کور و کر و لال می داند، این حق و پیروی از حق بود که قیام امام حسین(ع) را شکل داد.


وی افزود: غرب و کشور های استکباری هیچ گاه قابل اعتماد نبوده  اعتماد به آنها اشتباه است، برخی از مسؤولان با این حال هیچ دغدغه ای برای کشور و ملت ندارند.


حجت الاسلام آقا تهرانی با اشاره به پروژه نفوذ دشمن، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال نفوذ در کشور در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است، دشمن به دنبال تغییر باور ها ملت و مسؤولان است و این برعهده ماست که در برابر نفوذ دشمن ایستادگی کنیم.


وی در ادامه جریان های سلفی و تکفیری را کاملا در تضاد با مبانی اسلامی و دینی دانست و گفت: باید توجه داشت تمام نظام های سلفی بدرد بخور نبوده و ارزش پیروی ندارند.


این نماینده مجلس جایگاه ولایت را در دین مبین اسلام مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: کوفیان به واسطه قدر نشناسی از ولایت و امامت از نعمت بزرگ امامت محروم ماندند، اگر قدر این نعمت را ندانیم، این نعمت از ما گرفته خواهد شد.


وی با بیان این‌که دشمنان اهمیت ولایت فقیه را به خوبی درک کرده اند، تصریح کرد: ولایت فقیه در عصر غیبت تداوم ولایت ائمه اطهار(ع) است، دشمن با آگاهی از اهمیت ولایت فقیه به دنبال تخریب ولایت فقیه و تضعیف آن است.


حجت الاسلام آقا تهرانی ولایت فقیه را معیار شناخت حق از باطل دانست و ابراز داشت: در مسائل سیاسی و کلان کشور لازم است ولایت فقیه معیار توجه و شناخت باشد، لازم است قدر نعمت ولایت را که عامل ثبات کشور و سعادت دنیا و آخرت است بدانیم.


وی در ادامه با تأکید بر اتحاد اصول گرایان در انتخابات آتی مجلس، اظهار داشت: تلاش داریم تا با دست یابی به وحدت در میان اصول گرایان به یک مجلس ولایی و در خط رهبری دست پیدا کنیم، مجلس آینده باید بر مبنای ارزش های اسلامی و انقلابی شکل بگیرد./854/پ202/ج1

ارسال نظرات