۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۳۰۳۷۲۶
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

جای پای دشمن در برخی رسانه ها مشهود است

خبرگزاری رسا ـ ریس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان این که دشمن قصد نفوذ از هر راه ممکن را دارد تا سلطه گذشته خود بر جمهوری اسلامی ایران را بازگرداند، گفت: دولتمردان به جای ضربه زدن به نیروهای خودی، با اجانب مقابله کند.
حجت‌الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با یادآوری این که دشمن با جنگ سخت و تحمیل جنگ 8 ساله و به شهادت رساندن جوانان ایران زمین نتوانست به پیروزی برسد، گفت: امروزه دشمن بهترین راه برای مقابله با ایران اسلامی را نفوذ در امور فرهنگی و اقتصادی می داند که این کار را از طریق موضوع برجام پیگیری می کند.

 

وی افزود: کسی با حضور مسؤولان مختلف کشورهای جهان در ایران مخالف نسیت، اما باید دانست کشورهایی که پیرو آمریکا و مدافع اسرائیل هستند در راستای ضربه زدن به عزت ایران فعالیت می کنند.

 

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر این که غرب به دنبال متوقف کردن پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی است، گفت: دشمن با نفوذ فرهنگی به دنبال تضعیف ایران اسلامی است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با تأکید بر این که نفوذ دشمن خطر بسیار بزرگی است که باید با آن مقابله کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها خطر نفوذ دشمن را گوشزد کرده است، از این رو اگر مسؤولان هوشیار نباشند شاهد موفقیت دشمن خواهیم بود.

 

وی با اشاره به این که جای پای دشمن در سبک زندگی مردم و هچنین در برخی از رسانه ها مشهود است، گفت: برخی قراردادهای اقتصادی نیز نشان از نفوذ دشمن است، چرا که برخی از افراد طرف قرارداد به دنبال نفوذ در کشور هستند.

 

به گفته وی، دشمن قصد نفوذ از هر راه ممکن را دارد تا سلطه گذشته خود بر جمهوری اسلامی ایران را بازگرداند.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان این که مردم ایران اسلامی هوشیار هستند، تأکید کرد: دولتمردان به جای ضربه زدن به نیروهای خودی، با اجانب مقابله کند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان بااظهار امیدواری از توجه مسؤولان به منویات رهبر معظم انقلاب، افزود: هوشیاری، بیداری و بصیرت مردم از موفق شدن دشمن در نفوذ به کشور جلوگیری می کند./1307/203/ب2

ارسال نظرات