۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۳۰۳۷۳۲
امام جمعه تربت حیدریه مطرح کرد؛

ضرورت تقویت روحیه استکبار ستیزی در بدنه بسیج

خبرگزاری رسا- امام جمعه تربت حیدریه با بیان این که وحدت و همدلی بسیج در بسیاری از مقاطع حساس نظام اسلامی به کمک مردم و انقلاب آمده است، گفت: بدون شک روحیه استکبار ستیزی و مقاومت، ویژگی دیگر بسیجی است که باید این روحیه در درون بدنه بسیج تقویت و ارتقا پیدا کند.
حجت الاسلام عصمتي
امام جمعه تربت حيدريه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه، صبح امروز در حسینیه امام خمینی(ره) در دیدار با بسیجیان گردانهای بیت المقدس و کوثر بسیج با تأکید بر نقش مهم بسیج در دفاع از ارزشهای دینی و انقلابی اظهار کرد: بسیج با نگاهی سازمانی و تشکیلاتی در دفاع از ارزش ها باید به مانند همیشه به عنوان مجموعه ای هماهنگ و با وحدت از ارزشهای انقلاب دفاع کنند.

 

وی ادامه داد: در جامعه اسلامی همه مردم باید تابع ارزش‌های دینی و انقلابی باشند، اما بسیج در این باره نهادی سازماندهی شده است که با فرهنگ عزتمندی در دفاع از ارزشها از هیچ کوششی دریغ نکرده است. همچنین نباید اجازه داد تا برخی از اختلاف سلایق در بدنه بسیج آن را از مسیر اصلی خارج کند.


امام جمعه تربت حیدریه با بیان این که بسیج به عنوان نهادی روشنگرانه و بصیرتی باید در امتحان پایان سال ملت ایران نقش ایفا کند، خاطر نشان کرد: بدون شک با تبیین شاخصه های اصلح و دلسوز نظام و انقلاب در جامعه نتیجه ای رقم می خورد که مورد رضای خداوند متعال و به صلاح جامعه است.


حجت الاسلام عصمتی با بیان این که وحدت و همدلی بسیج در بسیاری از مقاطع حساس نظام اسلامی به کمک مردم و انقلاب آمده است، تصریح کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی برگرفته از فرهنگ ناب عاشورای حسینی بوده و بسیجیان با این تفکر و اندیشه توانستند تا در دوران دفاع مقدس و سایر عرصه های مختلف نظام تا کنون این انقلاب را پیش ببرند.


وی با بیان این که اگر فرهنگ و تفکر بسیجی و ولایتمداری بسیجیان در جامعه حاکم نباشد، کشور دچار چالش های جدی می شود، تاکید کرد:  عزت و اقتدار بسیج در همه عرصه های نظام خود را نمایان کرده و در بسیاری از ترفندها و توطئه های دشمن این اقتدار باعث شده تا درس عبرتی تاریخی به دشمنان انقلاب داده شود.


امام جمعه تربت حیدریه در پایان افزود:  بدون شک روحیه استکبار ستیزی و مقاومت، ویژگی دیگر بسیجی است که باید این روحیه در درون بدنه بسیج تقویت و ارتقا یابد و در ادامه در سطج جامعه تبیین شود./864/202/ب2

ارسال نظرات