۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۳۰۳۷۴۹
امام جمعه بابل:

بیشترین منفعت از اقدامات تروریست های وهابی نصیب رژیم صهیونیستی شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل بیشترین منفعت را از اقدامات تروریست ها در غرب آسیا و اروپا، شامل حال رژیم اشغالگر قدس دانست و گفت: بیشترین منافع از اقدامات تروریست های وهابی نصیب رژیم صهیونیستی برای ادامه اشغالگری و اقدامات ضد اسلامی در فلسطین شده است.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در خطبه های نمازجمعه این هفته با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی، گفت: نهاد با برکت بسیج با درایت و بصیرت بالای امام راحل برای برای بهره گیری از ظرفیت مردمی برای ادامه مسیر انقلاب ایجاد شد.


وی با اشاره به لزوم پیوند نسل های جدید بسیج با بسیجیان نسل های گذشته، اظهار داشت: امروز بسیج بعد از گذشت بیش از 36 سال به درختی مستحکم و با برکت تبدیل شده است که هر وز شاهد ثمردهی های جدیدی از آن هستیم.


نماینده ولی فقیه در امور حسبیه و شرعیه، ایمان الهی را مهم ترین شاخصه بسیجیان دانست و تاکید کرد: حضور بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس و حماسه آفرینی آنان سند زرینی است که در تارک ملت ما می درخشد.


وی با اشاره به حضور بسیجیان در دفاع از حرم های مطهر اهل بیت در سوریه و عراق، تصریح کرد: امروز تعدادی از بسیجیان در ادامه دفاع از حریم اسلام و انقلاب، به عنوان مدافع حرم بر اساس توان خود حضور پیدا کرده اند.


حجت الاسلام روحانی به عقبه تفکری و اندیشه بسیج پرداخت و اظهار داشت: آنچه که امروز برای ما مهم است، حفظ روحیه، قالب و جایگاه ارزشمند بسیج و بسط گفتمان بسیجی در سطح جامعه است.


وی ادامه داد: نباید در کالبد بسیج سستی و دنیاگرایی وارد شود زیرا امروز در راس نظام اسلامی رهبری حضور دارد که خود را یک بسیجی مدافع آرمانهای اسلام و امام راحل می داند.


امام جمعه بابل با اشاره به حوادث تروریستی فرانسه، گفت: تروریست تکفیری بعد از حمایت های مکرر کشورهای غربی از آنان در سوریه و عراق، امروز غرب را نشانه گرفته اند.


وی به تذکرهای مکرر مقام معظم رهبری به کشورهای غربی برای دست برداشتن از حمایت از تروریست های وهابی و اعزام آنها به غرب آسیا، خاطرنشان کرد: نتیجه تربیت و تغذیه گرگهای هار داعش از سوی جهان غرب، حمله امروز آنها به اروپا است.


حجت الاسلام روحانی با بیان این مطلب که جهان غرب را بی فکری و عدم درک فرا گرفته است، تاکید کرد: اولین کشور غربی که سفارت سوریه را تعطیل کرد و به دست تروریست های وهابی داد، دولت فرانسه بود.


وی خطاب به ملت فرانسه برای شناخت ریشه های تقویت تروریست در سطح جهانی، اذعان کرد: مقصر اصلی حوادث تروریستی فرانسه دولت این کشور به خاطر تربیت و تقویت تروریست ها و اعزام آنها به کشورهای عراق و سوریه است.


مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با تاکید بر این مطلب که در صورت پایان یافتن پشتیبانی از عناصر تکفیری، آنها به سرعت نابود می شوند، ادامه داد: همکاری دولت های غربی با کشورهایی مانند عربستان، قطر و ترکیه برای پشتیبانی از تروریست ها باید هر چه سریعتر به پایان برسد تا آهنگ نابودی تروریست های تکفیری و وهابی به صدا در آید.


امام جمعه بابل بیشترین منفعت را از اقدامات تروریست ها در غرب آسیا و اروپا، رژیم اشغالگر قدس دانست و تصریح کرد: بیشترین منافع از اقدامات تروریست های وهابی نصیب رژیم صهیونیستی برای ادامه اشغالگری و اقدامات ضد اسلامی در فلسطین شده است.


حجت الاسلام روحانی با اشاره به گلایه مقام معظم رهبری از فضای ضد فرهنگی در دانشگاهها و دستور رییس جمهور برای بررسی این موضوع، گفت: متاسفانه بعضی ها در صدد آلوده کردن فضای دانشگاهها از جمله اردوهای مختلط و کنسرت ها هستند و دلسوزان از مدتها قبل در این خصوص تذکراتی جدی را به دولت دادند.


وی افزود: رییس جمهور به عنوان رییس شورای عالی فرهنگی مگر خبر ندارد که در کشور و دانشگاهها چه می گذرد که بعد از گلایه های مقام معظم رهبری تازه دستور بررسی این موضوع را داده است؟


امام جمعه بابل با اشاره به برگزاری کنسرتی مختلط در دانشگاه مازندران و بازتاب های زیاد آن، ادامه داد: چندی پیش در دانشگاه بابلسر کنسرتی مختلط با حضور رییس روحانی دانشگاه صورت می گیرد و مورد اعتراض زیاد دلسوزان فرهنگی کشور قرار گرفت.


وی با بیان رفتاری سازماندهی شده از سوی ضد انقلاب برای شکستن حریم حجاب و عفاف جامعه، اذعان کرد: برخی ها غافلانه و برخی ها عامدانه اقدام به کشف حجاب و هنجارشکنی در خودرو می کنند و آن عنصر آلوده هم کمپینی به نام آزادی های یواشکی راه می اندازد.


حجت الاسلام روحانی با تقدیر از فرمانده نیروی انتظامی برای دستور برخورد با هنجار شکنان جامعه، خاطرنشان کرد: باید با افرادی که در صدد مقابله با فضای ضد فرهنگی کشور هستند، مقابله کرد و این فضا قاطعیت دستگاه قضا و عوامل انتظامی را می طلبد./1313/202/ب1

ارسال نظرات