۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۳۰۳۷۵۸
خطیب جمعه نجف آباد:

حملات تروریستی فرانسه نتیجه مظلوم کشی استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسناتی با اشاره به حملات تروریستی فرانسه و شکست استکبار جهانی حتی در پوستین نایبانش در منطقه، گفت: امروز همان سگ هاری که استکبار برای حمله به مظلومان عالم تربیت کرده بود، به جان خودشان افتاده است.
حجت الاسلام حسناتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نجف آباد، با اشاره به حملات تروریستی به فرانسه گفت: این حملات تروریستی نتیجه طبیعی سیاست ها و توطئه های استکبار جهانی در نابودی مظلومین جهان است.

 

وی با اشاره به این که استکبار جهانی  در میدان نبرد میان حق و باطل شکست خورده واقعی است، افزود: استکبار بعد از شکست در میدان نبرد، کشورهای مستعمره خود را چون عربستان و پاکستان به میدان نبرد علیه مظلومین عالم فرستاد.

 

حجت الاسلام حسناتی در ادامه تصریح کرد: تروریست ها که در قالب القاعده، تکفیری، داعش به زشت ترین روش ها چون کودک کشی وارد عرصه عمل شدند، امروز نتیجه اعمالشان شکست در عراق، و به زودی شکست در سوریه و در یمن است و امروز همان سگ هاری که استکبار برای حمله تربیت کرده بود، به جان خودشان افتاده است.

 

وی با اشاره به تحلیل هایی که درباره حمله تروریستی فرانسه وجود دارد، بیان داشت: گروهی این حملات را سیاست ها و توطئه هایی هم چون 11 سپتامبر می دانند ولی هر چه باشد استکبار و هم پیمانانش باید بدانند که وعده الهی تخلف ناپذیر است و هر کس با معصیت و گناه بخواهد به هدفش برسد، نه تنها نمی رسد بلکه سریع تر واژگون خواهد شد.

 

بسیجی همان شیعه واقعی مکتب حسینی است

نماینده ولی فقیه در نجف آباد با گرامیداشت آغاز هفته بسیج بیان کرد: بسیج درخت تنومندی است که به دست امام برای بهره دهی به کل عالم کشت شد و با خون شهدا آبیاری شد و با صبر و استقامت و اسارت عظمت پیدا کرد و از میوه های ارزشمند این درخت در همه کشورها بهره می برند.

 

وی درباره ویژگی های بسیجی بیان داشت: ایمان، بصیرت، در بعد عقاید، صفا و اخلاص در بعد اخلاقیات، به روز بودن و آماده خدمت به مظلومین در بعد اعمال مهمترین ویژگی های هر بسیجی است و بسیجی همان شیعه واقعی مکتب حسینی است و شاخه های بسیج در تمام خانواده های شیعی و همه اقشار وجود دارد.

 

اربعین، حضوری حماسی و عبادی برای نمایش قدرت شیعه است

حجت الاسلام حسناتی در ادامه با اشاره به حرکت کاروان های اربعین و اهمیت این حرکت جهانی افزود: اهمیت و فضیلت زیارت همیشه مطلوب بوده است ولی زیارت اربعین دارای بعدی حماسی است و یک نمایش قدرت شیعه و اسلام در تمام جهان است و یک حضور سیاسی در کنار عبادت و زیارت است که حتی غیرشیعه نیز در این حضور میلیونی شرکت می کنند.

 

وی در ادامه درباره دستاوردهای سفر مسؤولان شهرستان به نجف و اجرای طرح خواهرخواندگی که به دعوت استاندار نجف صورت گرفت، گفت: بعد از گذشت چند ماه از بسته شدن پیمان خواهرخواندگی میان نجف آّباد و نجف اشرف، به دعوت شهردار نجف و جدیت مسؤولین شهرستان در یک سفر سه روزه به بررسی ابعاد این پیمان پرداخته شد.

 

امام جمعه نجف آباد در ادامه تصریح کرد: یکی از دغدغه های اصلی عراق، اداره مراسم اربعین است که در این زمینه شهرستان طی دو قرارداد در زمینه خدماتی و بهداشتی و درمانی موظف شد تا در مسیر نجف با احداث پایگاه درمانی به زائرین اربعین خدمت رسانی صورت گیرد./1306/202/ب1

ارسال نظرات