۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۳۰۳۷۶۶
سردار نقدی:

شعار مرگ بر آمریکا اسلحه ما است/ بسیج متعلق به هیچ حزب و جناحی نیست

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر این‌که شعار مرگ بر آمریکا اسلحه ما است و دشمن از این سلاح ترس و وحشت دارد، گفت: آمریکا منتظر است این اسلحه از دست ما به زمین بیفتد تا اهداف خود را دنبال کند.
سردار سرتيپ بسيجي "محمد رضا نقدي" رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با تبریک به مناسبت هفته بسیج، این نهاد مقدس را به عنوان یک نیروی بزرگ رهایی بخش در برابر استکبار جهانی دانست و گفت: امروز بسیج دشمنان را به عجز و ناتوانی کشانده و ملت‌های دیگر را به خود امیدوار کرده است.


وی با تأکید بر این‌که بسیج متعلق به همه کشورها است، ابراز کرد: بسیج متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست.


رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که نفوذ دشمن حرکت تاکتیکی نیست بلکه استراتژی است، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها نفوذ دشمن را هشدار داده‌اند اما برخی خیال می‌کنند که دشمن با چند جاسوس نفوذ می‌کند در حالی که در اشتباه هستند.

 

نقدی با بیان این‌که امروز بسیج در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد، ابراز کرد:‌ بسیجیان با قدرت و صلابت در مرزهای کشور ایستاده و اجازه نفوذ دشمن و تروریست‌ها را نمی‌دهند.


وی یکی از اهداف آمریکا در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی را ترور و کودتا دانست و افزود: به فرمان امام خمینی(ره) بسیج به میدان آمد و همه نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.


رییس سازمان بسیج مستضعفین استراتژی نظامی را دومین حربه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: آمریکا به کمک صدام هشت سال وارد جنگ نظامی با ایران شد اما این پروژه نیز با شکست مواجه شد.


نقدی ایجاد فتنه و براندازی را از دیگر اقدامات دشمن برای از بین بردن نظام اسلامی ذکر کرد و افزود: این حرکت دشمن نیز در سال 78 و 88 با بصیرت رهبر معظم انقلاب و مردم خنثی شد.


وی ادامه داد: دشمن در ادامه راهکار سیاسی را اثربخش ندید و با تحریم اقتصادی و جنگ اقتصادی وارد میدان شد تا مردم را خسته کرده و دست از حمایت نظام اسلامی بردارند.


رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که تحریم‌ها سودی ندارد و باید به ایران با مذاکره نزدیک شد، اظهار داشت:‌ وقتی دشمن در عرصه‌های جنک نظامی، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی با شکست مواجه شود به دنبال نفوذ از راه مذاکره است.


نقدی با تأکید بر این‌که شعار مرگ بر آمریکا اسلحه ما است و دشمن از این سلاح ترس و وحشت دارد، گفت: آمریکا منتظر است این اسلحه از دست ما به زمین بیفتد تا به ما حمله کند.


وی با اشاره به دشمنی همیشگی آمریکا با ملت ایران، ابراز کرد:‌ نفوذ زمانی صورت می‌گیرد که ما فکر کنیم دشمن با ما دوست شده است.


رییس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: آمریکایی که هنوز صحبت از گزینه نظامی علیه ملت ایران می‌کند و از گروه های تروریستی که علیه ایران اقدام می‌کنند حمایت می‌کند تمی‌تواند دوست ما باشد.


سردار نقدی با بیان این‌که خوی آمریکا استکبار گری و تجاوز است، گفت: جنایات امروز آمریکا در کشورهای اسلامی از سوی گروه‌های تکفیری نشان دهنده عمق دشمنی آن‌ها با مسلمانان است./927/پ202/ج

ارسال نظرات