۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۳۰۳۸۸۶
امام جمعه کوهرنگ:

تفکر بسیجی راهکار حل مشکلات امروز کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهرنگ تفکر بسیجی را راهکار حل همه مشکلات امروز کشور در همه ابعاد دانست و گفت: این که بسیج و تفکر بسیجی می تواند هر خاکریزی را فتح کند، یک واقعیت غیرقابل انکار است که از باورهای دینی و اعتقادی او نشأت می گیرد.
حجت الاسلام طباطبايي ، امام جمعه کوهرنگ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدشهاب الدین طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ، صبح امروز در همایش نهضت روشنگری فصلی بسیج که با حضور اقشار مختلف در حسینیه محمدرسول الله(ع) چلگرد و در آستانه هفته بسیج برگزار شد، با تسلیت ایام اربعین امام حسین(ع)، زیارت اربعین را از نشانه های انسان مؤمن بیان کرد و افزود: به یقین پیاده روی اربعین حسینی نشان دهنده اوج اقتدار مسلمانان و شیعیان است.

 

وی در ادامه با تبریک هفته بسیج، تفکر بسیجی را راهکار حل همه مشکلات امروز کشور در همه ابعاد دانست و گفت: این که بسیج و تفکر بسیجی می تواند هر خاکریزی را فتح کند، یک واقعیت غیرقابل انکار است که از باورهای دینی و اعتقادی او نشأت می گیرد.

 

امام جمعه کوهرنگ با تأکید بر این که بسیج یک مجموعه صرف آموزش دیده نظامی نیست، خاطرنشان کرد: نقش بسیج در همه زمینه ها، از بازار گرفته تا علم و عمران و امور فرهنگی کشور بر کسی پوشیده نیست.

 

این مقام مسؤول با اشاره به شرایط امروز کشور و اعمال تحریم های بی شرمانه از سوی دشمن در همه عرصه ها، تصریح کرد: به یقین حرکت در مسیر تفکر بسیجی در شرایط فعلی نظام، برای مقابله با توطئه های دشمنان در همه زمینه ها خصوصا در بحث های اقتصادی و تحریم ها بسیار راهگشا است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام طباطبایی با بیان این که دشمن برای مبارزه با انقلاب اسلامی از جنگ نظامی ناامید شده است و رو به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم آورده است، اظهار داشت: بسیج در رأس مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ نرم قرار دارد.

 

وی با تأکید بر این که بسیجیان افسران جنگ نرم هستند، تصریح کرد: آن چه که امروز می تواند ما را در مقابله با جنگ نرم دشمن پیروز گرداند، ایمان، بصیرت دینی و اطاعت محض از ولی فقیه است که به حمدالله این ویژگی ها روح تفکر بسیج است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهرنگ با تأکید بر این مطلب که جبهه مقاومتی که انقلاب اسلامی ایجاد کرد مقدمه ‌ای برای مقابله بزرگ با کفر جهانی است، خاطر‌نشان کرد: خداوند وقتی تغییر ایجاد می‌کند که مردم تغییر را از خود شروع کرده و حرکت کنند، نخستین گام در این راستا دور کردن ترس از ملت‌ ها است؛ همانا رهبر کبیر انقلاب این درس را به ما آموخت و امروز نظام اسلامی کشورمان با تکیه بر این اصل بیش از ثلث قرن از عمر با عزتش می‌گذرد.

 

این مقام مسؤول اضافه کرد: در بسیاری از جبهه‌ها انقلاب اسلامی هر روز به اهدافش نزدیک تر شده که نخستین نقطه آن آگاهی سیاسی جامعه است، به‌گونه‌ای که امروز فرزندان خردسال ایران اسلامی هم دشمن را می‌ شناسند و در مقابله با استکبار جهانی گاه از برخی متفکران به اصطلاح روشن ‌فکر نیز پیشی می‌گیرند و بخش عمده ای از این پیشرفت مدیون بسیج است.

 

حجت الاسلام طباطبایی، اقتدار سیاسی، نظامی و رشد چشمگیر علمی را از دیگر خاکریز‌های فتح شده از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: ایستادگی در مقابل زیادی خواهی ‌های ابرقدرت ‌های خودخوانده جهانی، راه‌یابی به جمع کشور‌های نخست دنیا در برخی از علوم و فناوری ‌ها که پیش از انقلاب حتی تصور بومی بودن آن ها غیرممکن به نظر می ‌رسید و ایستادگی بر حقوقی همچون مسأله انرژی صلح آمیز هسته ‌ای همگی گواه اقتدار این ملت بزرگ است.

 

امام جمعه کوهرنگ با بیان این که تهدید نظامی آمریکا بر علیه کشورمان امروز به یک «لطیفه جهانی» تبدیل شده و جمله «همه گزینه‌ها روی میز است» دولتمردان آمریکایی موجبات خنده همگان را فراهم می ‌کند، تصریح کرد: امروز بخش کوچکی از توان موشکی ایران اسلامی در اختیار حزب الله لبنان قرار گرفته که خواب سران رژیم صهیونیستی را آشفته کرده و اسرائیل غاصب را به زانو درآورده است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهرنگ با تأکید بر این که ملت، دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ ترسی از تهدیدات نظامی دشمن ندارند، اظهار داشت: البته دشمنان اسلام در گذشته نشان داده ‌اند که گاه مانند حیوانی که شاخ دارد اما عقل ندارد عمل می ‌کنند، اما این‌بار واقفند که اگر دست از پا خطا کنند پاسخ نابود کننده دریافت خواهند کرد و این مدیون رشادت های بسیجیان در همه زمینه ها است./9457/202/ب1

ارسال نظرات