۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۳۰۳۸۸۷
صبح امروز؛

المپیاد علمی طلاب مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ المپیاد علمی مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرستان الیگودرز با حضور 21 نفر از طلاب این مدرسه برگزار شد.
المپياد علمي طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، 21 نفر از طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز صبح امروز با شرکت در المپیاد علمی با هم به رقابت پرداختند.


ربابه نجفی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز، در حاشیه برگزاری این المپیاد، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این المپیاد بین پایه های دوم تا پنجم برگزار شد.


وی با اشاره به شرکت 21 نفر از طلاب پایه های دو، سه، چهار و پنجم در المپیاد علمی اظهار داشت: محتوای آزمون نیز در پایه ها متفاوت است.


نجفی با بیان این که المپیاد علمی پایه دوم با محوریت موضوعات صرف، نحو و احکام است، افزود: محوریت آزمون سوم از دروس نحو، احکام و عقاید است.


وی در ادامه محوریت آزمون المپیاد علمی پایه چهارم نحو، اصول فقه و منطق عنوان کرد و یادآور شد: در پایه پنجم نیز طلاب از دروس فقه، فلسفه و اصول فقه با هم به رقابت پرداخته اند.


مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرستان الیگودرز هدف از برگزاری آزمون المپیاد علمی در مدارس علمیه را ایجاد افزایش انگیزه مطالعه بین طلاب بیان کرد.


وی تصریح کرد: ارزیابی سطح علمی طلاب مدارس، شناخت استعدادهای برتر و ایجاد رقابت سازنده بین طلاب از دیگر اهداف برگزاری المپیاد علمی است.


نجفی با بیان این که نتایج آزمون به زودی اعلام خواهد شد، عنوان داشت: این آزمون در سه مرحله مدرسه ای، استانی و کشوری برگزار می شود.


وی یادآور شد: طلابی که امتیاز کافی را در سطح مدرسه کسب کنند در آزمون استانی شرکت می کنند./9459/202/ب1

ارسال نظرات