۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۳۰۳۸۹۶
رییس سازمان بسیج مستضعفان:

حل مشکلات اقتصادی در دوستی با آمریکا نیست

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفان با بیان این‌که کسانی که طالب دوستی آمریکا هستند، بدانند که مشکل اقتصادی با دوستی با آمریکا حل نمی‌شود، گفت: باید با کار اقتصادی مشکلات را حل کرد و اگر تولید ما سودآور شود سرمایه‌ها به سمت تولید خواهد رفت.
303896 303896 303896 303896 303896

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفان، پیش از ظهر امروز شنبه 30 آبان در جشنواره مالک اشتر که با حضور خانواده سردار همدانی و جمعی از مسئولان در مجتمع 5 آذر سالن شهید فهمیده برگزار شد، گفت: می‌توان تصور کرد که برخی ستادها نباشد اما بسیج با تبعیت از ولی فقیه راه گرفته و عمل می‌کند.

 

وی افزود: در طول این سالها تلاش کردیم که پایگاه‌ها در اولویت قرار گیرند که نمود آن در طول 4 یا 5 سال اخیر افزایش پایگاه‌های زیادی بوده است که بخش عمده اعتبارات آن را مردم تهیه کرده و بخش کوچکی از آن را ما تهیه کردیم.

 

بسیج وابسته به بودجه دولتی نیست

رییس سازمان بسیج مستضعفان، عنوان کرد: بسیج وابسته به بودجه دولتی نیست اگر بخواهد وابسته به بودجه دولتی باشد نمی‌تواند ده درصد کاری را که امروز را انجام می‌دهد داشته باشد.

 

سردار نقدی افزود: امروز بسیج با کمترین امکانات و بیشترین کار در مقابل نفوذ فرهنگ غربی ایستادگی می‌کند با توجه به فشارهای زیادی که وجود دارد، اینجا کلاس درس بزرگی که ما از شما اخلاص فداکاری و خلاقیت را یاد بگیریم.

 

حلقه های تربیتی امروز بسیج تاج افتخار در مقابل فرهنگ مبتذل غربی است

وی گفت: حلقه های تربیتی امروز بسیج تاج افتخار در مقابل فرهنگ مبتذل غربی است که امکانات و اعتبارات ما به این لایحه معطوف است هر چند که فشار زیادی روی ما است تلاش می‌کنیم اولویت روی پایگاه‌ها باشد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفان، عنوان کرد: پایگاه‌های بسیج دژهای محکم در مقابل جنگ فرهنگی و رسانه‌ای دشمن هستند زمانی‌که غبار این دفاع بخوابد خواهیم دید که چه عظمتی را بسیجیان خلق کردند شاید افتخاری هموزن افتخار دوران دفاع مقدس باشد.

 

بسیجیان با بصیرت، سلحشوری و اقتدار در مقابل نفوذ دشمن را بگیرند

سردار نقدی اظهار داشت: بسیجیان با بصیرت، سلحشوری و اقتدار در مقابل نفوذ دشمن را گرفته و امید خدا این کار به با موفقیت به پایان خواهند رساند.

 

وی افزود: امروز مهم ترین مساله نفوذ دشمن ایجاد باور در ذهن ملت ما است که بهبود معیشت و اقتصاد بهتر و فن‌آوری ‌آوری روز آنها در گرو ارتباط با آمریکا و سازس با آنها است این نیز دروغی آشکار است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفان، در ادامه بیان داشت:  ما 50 سال با آمریکا دوست بودیم آنها روزی 6 میلیون بشکه نفت از ما می‌برند اما هیچ پیشرفتی نداشتیم اما بعداز انقلاب با اینکه 30 سال با آمریکا جنگیدیدم موشک، هواپیما، رادار تفنگ، ماهواره ساختیم همان کشوری که بی‌سواد بود در جنگ با آمریکا به این پیشرفت‌ها دست یافته است.

 

حل مشکل اقتصادی در دوستی با آمریکا نیست

سردار نقدی اظهار داشت: کسانیکه طالب دوستی آمریکا هستند بدانند که مشکل اقتصادی با دوستی با آمریکا حل نمی‌شود بلکه را باید با کار اقتصادی حل شود اگر تولید ما سودآور شود سرمایه‌ها به سمت تولید خواهد رفت.

 

وی افزود: امروز نقدینگی در دست مردم زیاد است اما چون تولید سودآور نیست می‌رود زمین، خودرو و طلا می‌خرد زیرا مدیریت اقتصادی ما عرضه سودآور کردن تولید را نداشته است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفان، گفت: اگر اقتصاد تولید سودآور شود به جای اینکه سود صددرصدی به دلالان و توزیع کنندگان برسد به دست تولیدکنندگانی نظیر کشاورز و کارخانه‌دار و کارگر برسد بسیاری برای سرمایه‌گذاری اقدام می‌کنند.

 

سردار نقدی عنوان کرد: به این علت که فناوری ما در بخش تسلیحات بومی بوده است پیشرفت‌های زیادی داشتیم اما در خودروسازی چنین نبوده است در حالیکه 5 درصد سرمایه‌گذاری که بخش خودروسازی داشته را نداشتیم.

 

این توهم است که با باج دادن فن‌آوری و سرمایه بیاوریم

وی افزود: این توهم است که با باج دادن فناوری و سرمایه بیاوریم امروز نفوذ دشمن از معبر اقتصاد است که راه آن را هم همین فتنه‌گران به دشمنان نشان دادند ما باید روشن‌گری کنیم و پایگاه‌های بسیج دست مستضعفان را بگیرند که به خاطر فقر دین و ایمان خود را از دست ندهند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفان، در پایان خاطرنشان کرد: باید پایگاه‌ها کانون خدمت‌رسانی به مردم باشد و همه گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی به مناطق محروم داشته باشند مردم را بسیج کنند تا به مستضعفان و به خصوص خانواده شهدا رسیدگی داشته باشند./807/201/ب1

ارسال نظرات