۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۰۳۹۳۲
آیت الله علما تأکید کرد؛

ضرورت فرهنگ سازی در جامعه برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب درباره جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمنان، بر ضرورت فرهنگ سازی در جامعه برای جلوگیری از نفوذ تأکید کرد و گفت: هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام باید پاسخ مناسبی دریافت کند.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در دیدار پرسنل معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه، اظهار داشت: معاونت فرهنگی شهرداری باید اهتمام جدی برای ترویج فرهنگ غنی اسلامی در جامعه داشته باشد.

 

وی افزود: زیباسازی و توجه به ظواهر شهر اثر بسیار خوبی بر روحیه افراد در جامعه داشته و برای افزایش کیفیت بصری افراد مهم است اما امر مهم تر از آن توجه به فرهنگ سازی در جامعه و جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب در کشور است.

 

آیت الله علما تأکید کرد: شیوه صحیح زندگی باید به خوبی در جامعه بسط داده شود و رسیدن به این اهداف زمان بر است، پس بهتر است تمام مسؤولان در حیطه وظایف و اختیارات خود قدم در راه ترویج سبک صحیح زندگی در جامعه گذارند.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: ترویج فرهنگ و اخلاق مبتنی بر اسلام در بلند مدت اثرات قابل توجهی در جامعه خواهد داشت و قطعأ انجام کار فرهنگی بیشتر، این مسیر را کوتاه تر و هموارتر خواهد کرد.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در جهت ارتقای سطح فرهنگی جامعه و جلوگیری از نفوذ دشمنان اسلام خاطرنشان کرد: هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام باید پاسخی مناسب دریافت کند، دشمنان قصد نفوذ در بسیاری از سطوح فرهنگی جامعه را دارند و نباید اجازه داد اهداف آن ها محقق شود.

 

وی ادامه داد: باید در عرصه فرهنگی وارد میدان عمل شده و حربه های دشمنان اسلام را در زمینه نوع پوشش، عادات تغذیه ای، تغییر در سبک زندگی سنتی و بسیاری زمینه های دیگر بی اثر کرد.

 

آیت الله علما ابراز داشت: توجه به فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی می تواند پاسخگوی هجمه های پرشمار دشمنان اسلام و انقلاب بوده و در بلند مدت سبب تبلیغ و نشر فرهنگ اسلامی در جهان باشد.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان گفت: خدمت به مردم افتخاری است که باید مورد توجه کارکنان دستگاه های دولتی قرار گیرد و در کنار وظایف محوله، توجه به فرهنگ و اجرای برنامه های منسجم و سازنده فرهنگی می تواند کارگشا بوده و موجب پیشرفت و ترقی در جامعه شود./857/202/ب1

ارسال نظرات