۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۳۰۳۹۴۰
با هدف تجلیل از خانواده شهید همدانی؛

جشنواره مالک اشتر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جشنواره مالک اشتر امروز با هدف تجلیل از خانواده سردار همدانی در مجتمع 5 آذر سالن شهید فهمیده برگزار شد.
303940 303940 303940 303940 303940 303940

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جشنواره مالک اشتر امروز شنبه 30 آبان با حضور خانواده سردار همدانی و جمعی از مسؤولان با سخنرانی سردار نقدی در مجتمع 5 آذر سالن شهید فهمیده برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم وهب همدانی فرزند سردار شهید همدانی با اشاره پتانسیل عظیم بسیج، گفت: امروز جبهه مقاومت صرفا نیاز به کار فرهنگی ندارد بلکه این وظیفه بسیجی‌ها است که مقاومت را در خط مقدم سوریه برای مردم تبین کنند.

 

وی افزود: اگر ما این مساله را مقداری باز کرده و به آن درست نگاه کنیم در این قضیه کمتر کار شده است وظیفه امروز ما استفاده درست از پتانسیل و نیروی عظیم جامعه است.

 

فرزند سردار شهید همدانی با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه پابرهنگان پای انقلاب ایستادند، عنوان کرد: با مراجعه به خانواده شهدای مدافع حرم خواهید دید که  اکثر مدافعان حرم از قشر مستضعف هستند اگر روزی انقلاب نیاز به کمک داشته باشد همین مستضعفان لبیک خواهند گفت.

 

وهب همدانی با اشاره به اینکه رویش‌های عظیمی را در شهدای حرم دیدم، اظهار داشت:  هادی شجاع یکی از شهدای مدافع حرم است که 4 روز بعد از ازدواج خود عازم منطقه عملیاتی شده بود این رفتارها نشان از پتانسیل عظیم بسیج دارد.

 

وی با اشاره به اینکه امروز جبهه فرهنگی نیاز کار و حمایت‌های مالی دارد، بیان داشت: در خصوص دفاع مقدس باید بهتر از آنچه هست کار شود زیرا دفاع مقدس گنجینه تمام ناشدنی برای ما است ایجاد روحیه جهادی در دوران دفاع مقدس می‌تواند بسیاری از افراد را جذب مقاومت کند.

 

این فرزند شهید ابراز کرد: این زشت است که یک فرمانده‌ پایگاه‌ بسیج نداند که چند خانواده شهید در محله آنها وجود دارد درحالیکه آنها نیاز به حمایت معنوی و ارزش‌گذاری دارند.

 

وهب همدانی در پایان خاطرنشان کرد: پدرم برای خانواده شهدا بسیار احترام قائل شده و وظیفه خود می‌دانست که در هر زمانی پاسخگوی فرزند شهید باشد.

 

در ادامه مراسم با حضور سردار نقدی و چند تن از مسؤولان سپاه از وهب همدانی فرزند شهید همدانی تجلیل به عمل آمد.

 

همچنین در ادامه آیت‌الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران، گفت: امروز دشمن برای انتخابات مهم مجلس و شورای خبرگان برنامه دارد باید به مردم آگاهی داد تا بفهمند چه وظیفه‌ای در خبرگان دارند به خصوص مجلس خبرگان که جایگاهی مهمتر از مجلس دارد باید کسانی که در مجلس خبرگان وارد می‌شوند شایسته حضور در این مجلس باشند.

 

باید سوابق کاندیداهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را خوب شناخت

وی افزود: شما باید سوابق گروه‌های فعال و وابستگان آنها درباره مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را بشناسید.

 

امام جمعه موقت تهران، گفت: خودسازی، محاسبه خود در اخلاص برای خدا، عبادات مهمی نظیر نماز جماعت و جمعه مورد توجه کامل بسیجیان باشد، بسیجیان در خانواده و جامعه الگو باشند، بسیجیان عالم به زمان و توطئه دشمنان باشند و خود را برای دفاع در هر قسمت آماده کنند.

 

آیت‌الله موحدی کرمانی ابراز کرد: شاید توطئه امروز غیر از توطئه دیروز باشد باید این را خوب شناخت به خصوص نکاتی که رهبری در این زمینه دادند و تذکراتی که درباره برجام دارند باید مورد توجه ما باشد الحمدالله رهبر ما آگاه‌ترین فرد در نظام جمهوری اسلامی است، که ارشاد و هدایت می‌کنند ما اگر به چیزی رسیدیم به برکت تبعیت کامل مردم از امام راحل بود امروز اگر مطیع رهبر نباشیم ضربه بزرگی خواهیم خورد.

 

در ادامه مراسم محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: کسانیکه طالب دوستی آمریکا هستند بدانند که مشکل اقتصادی با دوستی با آمریکا حل نمی‌شود بلکه را باید با کار اقتصادی حل شود اگر تولید ما سودآور شود سرمایه‌ها به سمت تولید خواهد رفت.

 

وی افزود: بسیجیان با بصیرت، سلحشوری و اقتدار در مقابل نفوذ دشمن را گرفته و امید خدا این کار به با موفقیت به پایان خواهند رساند.

 

حل مشکل اقتصادی در دوستی با آمریکا نیست

سردار نقدی اظهار داشت: کسانیکه طالب دوستی آمریکا هستند بدانند که مشکل اقتصادی با دوستی با آمریکا حل نمی‌شود بلکه را باید با کار اقتصادی حل شود اگر تولید ما سودآور شود سرمایه‌ها به سمت تولید خواهد رفت.

 

وی افزود: امروز نقدینگی در دست مردم زیاد است اما چون تولید سودآور نیست می‌رود زمین، خودرو و طلا می‌خرد زیرا مدیریت اقتصادی ما عرضه سودآور کردن تولید را نداشته است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفان، گفت: اگر اقتصاد تولید سودآور شود به جای اینکه سود صددرصدی به دلالان و توزیع کنندگان برسد به دست تولیدکنندگانی نظیر کشاورز و کارخانه‌دار و کارگر برسد بسیاری برای سرمایه‌گذاری اقدام می‌کنند.

 

سردار نقدی عنوان کرد: به این علت که فن‌آوری ما در بخش تسلیحات بومی بوده است پیشرفت‌های زیادی داشتیم اما در خودروسازی چنین نبوده است در حالیکه 5 درصد سرمایه‌گذاری که بخش خودروسازی داشته را نداشتیم.

 

این توهم است که با باج دادن فن‌آوری و سرمایه بیاوریم

وی افزود: این توهم است که با باج دادن فن‌آوری و سرمایه بیاوریم امروز نفوذ دشمن از معبر اقتصاد است که راه آن را هم همین فتنه‌گران به دشمنان نشان دادند ما باید روشن‌گری کنیم و پایگاه‌های بسیج دست مستضعفان را بگیرند که به خاطر فقر دین و ایمان خود را از دست ندهند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفان، در پایان خاطرنشان کرد: باید پایگاه‌ها کانون خدمت‌رسانی به مردم باشد و همه گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی به مناطق محروم داشته باشند مردم را بسیج کنند تا به مستضعفان و به خصوص خانواده شهدا رسیدگی داشته باشند./807/202/ب1

ارسال نظرات