۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۳۰۳۹۴۴
مسؤول نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین:

بسیج دژ محکمی در برابر نفوذ دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین با بیان اینکه ما برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی به طور شدید نیاز به روحیه بسیجی داریم، گفت: بسیج دژ محکمی در برابر نفوذ دشمنان است.
حجت الاسلام محبي نماينده ولي فقيه در دانشگاه پيام نور قزوين

حجت‌الاسلام محمد محبی مسؤول نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروز نام و تفکر بسیجی همانند دژمحکمی در برابر نفوذ دشمنان بوده و این تفکر خوشبختانه روز به روز تقویت می‌شود.

 

حجت‌الاسلام محبی خاطرنشان کرد: تفکر بسیج و بسیجی امروز در تمام عرصههای نظامی، سازندگی و علمی با روحیه ایثارگری در جامعه ترویج و گسترش پیدا کرده و موجب رشد و تعالی می‌شود.

 

مسؤول نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین عنوان کرد: ما برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی به طور شدید نیاز به روحیه بسیجی داریم چراکه بدون این روحیه نظام جمهوری اسلامی در رسیدن به تمدن نوین اسلامی به هدف خود نایل نخواهد شد.

 

این مسؤول تصریح کرد: امام خمینی(ره) با همین روحیه بسیجی حرکت کرده و ملت ایران اسلامی با تبعیت از رهبری  روحیه بسیجی پیدا کردند و امروزه می‌بینیم بسیج با اقتدار و سرافراز ما در تمام عرصه‌های علمی، سازندگی، نظامی و اقتصادی هم‌چون نگینی خوش رنگی در قلب جهان اسلام با ندای آزادی وعدالت می‌درخشد.

 

وی به فرارسیدن اربعین حسینی حضور ملت ایران در پیاده‌روی این مانور سیاسی جهان اسلام اشاره کرد و یادآور شد: امام حسین(ع) آغازگر فرهنگ بسیجی و مقاومت برای امت اسلامی بوده است و مردم ایران اسلامی هم با الهام از نهضت عاشورا این روحیه بسیجی را به‌دست آورده‌اند و شهد شیرین روحیه بسیجی را با دل و جان خود به خوبی لمس کردند.

 

حجت‌الاسلام خاطرنشان کرد: ملت ایران و همه مسلمانان جهان برای قدرشناسی از قطب این ارواح پاک و مقدس پیما خود را با حضور در مراسم باشکوه پیاده اربعین  و با این حرکت حماسی و ارزشمند به دنیا نشان خواهند داد./955/303/ب3

ارسال نظرات