۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۳۰۴۰۱۷
فرمانده سپاه عاشورا خبر داد؛

فعالیت 18 هزار و 600 حلقه صالحین در استان آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان با اشاره به فعالیت 18 هزار و 600 حلقه صالحین در استان آذربایجان شرقی، گفت: این حلقه ها با محوریت فرهنگی و تقویت بنیه اعتقادی بسیج فعالیت می کنند.
سردار کريميان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا، عصر امروز در دیدار با فرماندهان و پیشکسوتان بسیج و سپاه عاشورا در تبریز با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: بسیج همیشه پیرو ولایت فقیه است.


وی این دیدار را در حقیقت تجدید میثاقی دوباره با آرمان های انقلاب و امام راحل دانست و ابراز داشت: بسیج به فرمان امام راحل در ابتدای انقلاب تشکیل شد و برکات آن برای دوست و دشمن واضح است و تا به امروز از برکات بسیج بهره مند بوده ایم.


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به الگو برداری از نهاد بسیج در خارج از مرز های کشور اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: بسیج و تفکر بسیجی در همیشه تاریخ انقلاب محافظ انقلاب و ارزش های امام راحل و شهدا بوده است.


وی حضور بسیج را در مقابله با تهدیدات نرم دشمن در عرصه فرهنگی و در برابر کودتای مخملی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بسیج در برابر این اتفاقات با حضور حماسی خود از انقلاب و ارزش های امام راحل محافظت نمودند و حضور خود را به نمایش گذاشتند.


سردار کریمیان حضور به موقع بسیج در بزنگاه ها و ولایت مداری را از شاخصه های بسیج دانست و تأکید کرد: بسیج یک نهاد ولایت مدار و انقلابی است، بسیج همیشه گوش به بیانات و فرامین رهبری است و اجرای آن را جز وظایف خود می داند.


وی با اشاره به نقش اساسی بسیج در صدور انقلاب، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی امروز مورد اقبال قرار گرفته است، می توان به جرأت گفت که اگر بسیج نبود صدور انقلاب و قرار گیری در این شرایط ممکن نبود، امروز ایستادگی در برابر استکبار به برکت تفکر بسیجی است.


فرمانده سپاه عاشورا آمادگی گردان‌های عاشورا، کوثر، الزهرا و قرارگاه امینی را در برابر توطئه ها و فتنه ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: قرارگاه امام هادی (ع) و قرارگاه امام حسین (ع) و قرارگاه جنگ سایبری فعال هستند، قرارگاه حضرت زینب کبری (س) با هدف سازماندهی بسیج خواهران نیز حضور فعالی دارند.


وی آمار بسیج استان را مورد اشاره قرار داد و اذعان داشت: امروز شاهد جمعیت 1 میلیون 200 هزار نفری بسیج در استان هستیم، از این میان 500 هزار نفر از بسیجیان دارای رده بسیج فعال بوده و در عرصه بسیج فعال می باشند.


کریمیان با بیان این‌که 5 هزار پایگاه بسیج در استان فعال می باشند، خاطرنشان کرد: 24 ناحیه و همچنین 18هزار و 600 حلقه صالحین با محوریت فعالیت های فرهنگی فعال هستند و به دنبال تقویت بنیه اعتقادی بسیج هستند./854/202/ب2

ارسال نظرات