۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۳۰۴۰۸۶
امام جمعه نورآباد:

غفلت از تشکیل و تفکر بسیجی، سقوط در دام استکبار جهانی را به دنبال خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نورآباد با تأکید بر توجه به گسترش نیروهای بسیجی گفت: غفلت از تشکیل بسیج 20 میلیونی و تفکر بسیجی، سقوط در دام استکبار جهانی را به دنبال خواهد داشت.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، امام جمعه نورآباد، ظهر امروز، در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان دلفان و جمعی از بسیجیان این شهرستان گفت: بسیج بزرگ ترین نهاد مردمی است.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) از بسیج به عنوان شجره طیبه و مدرسه عشق یاد کردند، افزود: این نهاد به دستور امام راحل بنیان نهاده شد.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با تأکید بر گسترش تفکر بسیجی و حفظ اقتدار بسیج یادآور شد: غفلت از تشکیل بسیج 20 میلیونی و تفکر بسیجی؛ سقوط در دام استکبار جهانی را به دنبال خواهد داشت.

 

وی با اشاره به وجود نیروهای مؤمن، انقلابی و بسیجی در سراسر کشور و در عرصه های گوناگون علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی عنوان کرد: دشمن هرگز نمی تواند به طور مستقیم نفوذ و سلطه خود را بر کشور تحمیل کند.

 

امام جمعه نورآباد در ادامه تصریح کرد: در برخی موارد اگر دشمن حرکت هایی را در داخل کشور علیه نظام طراحی می کند، دشمن این کار را از راه نفوذ در داخل خودمان انجام می دهد.

 

وی با بیان این که بسیج و نیروهای بسیجی امروز در برابر توطئه نفوذ دشمن رسالت سنگینی بر دوش دارند، افزود: امروز نیز همچون گذشته نیروهای بسیجی ما رسالت خود را به خوبی انجام خواهند داد.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد بصیرت، آگاهی، هوشیاری، تقوا و ایمان قوی را از مهم ترین عوامل پیروزی بسیج در عرصه های گوناگون بیان کرد.

 

وی تصریح کرد: در دنیای امروز نیز حضور با بصیرت و فعالانه جوانان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان آگاه به علم و فناوری های روز می تواند اقتدار بسیج را عالم گیر کند.

 

تقویت روحیه بسیجی درس مقاومت و پایداری را به ما آموزش می دهد

حسین محمدی فر، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان دلفان، در ادامه با تأکید بر تقویت روحیه بسیجی در عرصه های گوناگون گفت: داشتن روحیه بسیجی، مقاومت و پایداری را شکل می دهد.

 

وی تصریح کرد: داشتن روحیه بسیجی انسان را برای دفاع در برابر تهاجم دشمن آماده و هوشیار می کند و زمینه های اختلاف را از بین می برد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان دلفان خاطرنشان کرد: به لطف خداوند و رهبر معظم انقلاب با تدبیر و درایت انقلاب در مسیر درست آن هدایت می کند و ما با تقویت روحیه بسیجی در عرصه های علمی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باید روز به روز بر اقتدار این کشور بیافزاییم و در پاسداری از ارزش های انقلاب تلاش کنیم./9459/203/ب3

ارسال نظرات