۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۳۰۴۱۱۷
قاضی پور:

نفوذ فرهنگی دشمن غیرت جامعه را از بین می برد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان این که دشمن بیکار ننشسته و در هرجا که بتواند نفوذ می کند، گفت: اگر دشمن در فرهنگ جامعه و انقلاب نفوذ پیدا کند و آن را تحت تأثیر قرار دهد علم و غیرت مردم را نابود می کند.
نادر قاضي پور قاضي پور قاضي پور

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب در زمینه نفوذ دشمنان، مسأله نفوذ را موضوعی واقعی وخطری جدی عنوان کرد.


وی افزود: ما نباید اجازه دهیم تاریخ تکرار شود، شهادت شهیدان باهنر، رجایی، بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب، مسأله نفوذ را به همگان نشان داد، در دوران جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس زمانی که عملیاتی لو می رفت نفوذ را دیدیم.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این که در جریان مسأله هسته ای نفوذ بود که اخبار مذاکرات را در اختیار اغیار قرار می داد، اظهارداشت: نیروهای نفوذی اخباری را به نادرستی از جمهوری اسلامی ایران به جهان مخابره می کردند مبنی بر این که ایران بمب اتم دارد که چنین مسأله ای کاملا نادرست است.


وی ادامه داد: همواره مسلمانان و امت اسلامی از صدر اسلام تا کنون از نفوذ دشمنان ضربه های بسیاری دیده است، از این رو مسأله نفوذ توهم نبوده بلکه واقعیت است و باید با هوشیاری تمام از وقوع آن جلوگیری کرد؛ نفوذ افراد رده پایین و بالا ندارد.


قاضی پور با بیان این که دشمن بیکار ننشسته و در هرجا که بتواند نفوذ می کند، ابراز داشت: مهم ترین و خطرناک ترین نفوذ، دشمن نفوذ فرهنگی در انقلاب است، اگر دشمن در فرهنگ جامعه و انقلاب نفوذ پیدا کند و آن را تحت تأثیر قرار دهد علم و غیرت مردم را نابود می کند و به همین سبب مملکت آسیب های بسیار جدی می بیند.


وی عنوان کرد: از ابتدا به هرشکلی که می توان باید با نفوذ دشمن در عرصه های گوناگون مقابله کرد، بسیاری از مردم نفوذ در نیروهای مسلح را مهم می دانند اما نفوذ فرهنگی بسیار خطرناک تر است؛ راه مقابله با نفوذ دشمن در عرصه های گوناگون پیروی از ولایت مطلقه فقیه و اسلام ناب محمدی است.


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هدف اصلی دشمن و سرویس های جاسوسی آنان از مسأله نفوذ خاطرنشان کرد: سرنگونی و از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب هدف اصلی دشمنان است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات