۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۳۰۴۲۳۵
محقق و پژوهشگر حوزه علمیه:

برجام ابزاری برای کند کردن هویت انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ محقق و پژوهشگر حوزه علمیه گفت: هماهنگی جناح ها و مجموعه های نظام با رهبر معظم انقلاب و تلاش در راستای ایجاد سیاست های ایشان، موجب حفظ صلابت ایران و جلوگیری از کاهش قدرت ایران خواهد شد.
حجت الاسلام محمود مهدي پور

حجت الاسلام محمود مهدی پور محقق و پژوهشگر حوزه علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که مجلس شورای اسلامی و رسانه های دنیای اسلام باید دارای صداقت و بیداری باشند تا از عقب نشینی ایران در مقابل غرب جلوگیری کنند، افزود: غرب نباید برای مسلمانان شروط تعیین کند.

 

وی افزود: برجام با تأیید مشروط شورای نگهبان و تصویب کلی مجلس شورای اسلامی نهایی شد که البته مجلس باید قوی تر در مقابل این جریان می ایستاد.

 

حجت الاسلام مهدی پور با اشاره به ورود رهبر معظم انقلاب و تعیین شروطی برای اجرای برجام، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمود اجرای برجام با رعایت مفاد 9 گانه بلامانع است.

 

محقق و پژوهشگر حوزه علمیه، تشکیل شورای نظارت برجام را از شروط 9 گانه رهبری دانست و گفت: با تشکیل این شورا باید بررسی کرد که طرف غربی به تعهدات خود پایبند خواهد بود یا نخواهد بود.

 

وی با تأکید بر این که تجربه تاریخی نشان می دهد که غرب هیچگاه برجام را نمی پذیرد، گفت: برجام ابزاری برای کند کردم هویت انقلاب اسلامی ایران است.

 

به گفته وی، برجام راهی برای نفوذ غرب به ایران است، از این رو رهبر معظم انقلاب انتظار دارد تا ابهت انقلابی ایران محفوظ بماند و راه های نفوذ غرب در سیاست، اقتصاد، رسانه ها و مراکز تصمیم گیری کشور گرفته شود.

 

وی با تأکید بر رعایت شروط 9 گانه رهبری، گفت: همه گروه ها یاید با صلابت در راستای علوم قرآنی و دیدگاه های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و آمریکا را همچنان دشمن آشتی ناپذیر دنیای اسلام بدانند.

 

حجت الاسلام مهدی پور با تأکید براین که نباید خوشبینانه به لبخندهای غرب نگاه کرد، گفت: هماهنگی جناح ها و مجموعه های نظام با رهبر معظم انقلاب و تلاش در راستای ایجاد سیاست های ایشان، موجب حفظ صلابت ایران و جلوگیری از کاهش قدرت ایران خواهد شد.

 

محقق و پژوهشگر حوزه علمیه، کوتاهی در اجرای برجام را راهی برای نفوذ دشمن دانست و گفت: دشمن به بهانه جهانگردی، تفریح و سرمایه گذاری اقتصادی به دنبال نفوذ در ایران است./1307/302/ب3

ارسال نظرات