۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۳۰۴۲۷۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

انسان سازی و بصیرت افزایی در جامعه از اهداف بسیج است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اهمیت و ضرورت تشکیل بسیج گفت: انسان سازی و بصیرت افزایی در جامعه از اهداف بسیج است.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام مهدوی مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: بسیج ظرفیتی مقدس برای کمک به حکومت اسلامی در پیشبرد اهداف خویش است.

 

وی با بیان این که اهمیت بسیج بر کسی پوشیده نیست، افزود: باید در سایه تفکر بسیجی، کارهای مورد نظر نظام را پیش ببریم.

 

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر این که در جامعه امروز بیش از گذشته به تفکر بسیج نیازمندیم، عنوان داشت: باید از تمام ظرفیت بسیج در عرصه های علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بهره ببریم.

 

وی در ادامه بسیج را ودیعه و نعمت الهی دانست و اظهار کرد: از اهداف پر اهمیت بسیج انسان سازی و بصیرت افزایی در جامعه است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که دفاع از مقدسات و ایدئولوژی اسلام ایجاب می‌کند که در مقابل خطراتی که آن را تهدید می‌کند به گونه ای منطقی و شیوه ای صحیح با آن خطر برخورد کرد، عنوان داشت: امروز نیز تفکر بسیجی لازمه مقابه با تهاجم فرهنگی غرب است.

 

وی با اشاره به این که دفاع از اسلام و کشورهای اسلامی در مواقع خطر، تکلیف شرعی و الهی و ملی است، افزود: این امر اهیمت و ضرورت بسیج را نمایان می‌کند.

 

حجت‌الاسلام مهدوی در ادامه اقتصاد مقاومتی را از مسائل مهم روز بیان کرد و خاطرنشان کرد: خلق حماسه اقتصادی نیازمند تفکر بسیجی است.

 

وی تصریح کرد: از ظرفیت های بسیج در راستای تحقق مؤلفه های اقصاد مقاومتی باید بهره مند شویم و در جامعه بین اقشار گوناگون تفکر بسیجی گسترش یابد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه تفکر بسیجی امری شدنی است و باید توجه داشت بسیج در هر عرصه ای که ورود پیدا کرده است موفق بوده و اقتدار بسیجی ستودنی است./9459 302/ب3

ارسال نظرات