۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۳۰۴۳۲۶

همایش طلاب و روحانیان بسیجی عجب‌شیر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته بسیج و سالروز تشکیل سازمان بسیج طلاب و روحانیان به فرمان امام خمینی(ره) همایش طلاب و روحانیان شهرستان عجب‌شیر برگزار شد.
طلاب بسيجي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سرهنگ پاسدار حسین شفیعی، رییس ستاد پادگان شهید سرلشکر برخورداری عجب شیر امروز در همایش روحانیان بسیجی این شهرستان که در محل این پادگان نظامی برگزار شد، اظهار داشت: نقش ویژه و محوری روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.


وی با بیان این‌که نقش خطیر روحانیت پس از پایان جنگ تحمیلی وارد عرصه جدیدی شده است، خاطرنشان کرد: روحانیان و بسیجیان در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند، اگر امروز دشمنان نظام اسلامی ایران به دنبال تخریب شأن و جایگاه روحانیت هستند، نشان از اثرگذاری این قشر فرهیخته در شکست نقشه‌های شوم غرب دارد.


شفیعی با اشاره به این‌که این همایش در راستای ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر بین قشر روحانی و بسیجی برگزار شده است، تصریح کرد: هیأت امنا، امام جماعت و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد از ارکان اصلی اماکن متبرکه بوده و تعامل و همکاری آن ها در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته ضروری است.


رییس ستاد پادگان شهید سرلشکر برخورداری عجب شیر با بیان این‌که نقش محوری روحانیت در مساجد قابل چشم پوشی نیست و بسیجیان نیز در خدمت آن ها هستند، ادامه داد: اکنون دشمن از رهاورد جنگ نرم به دنبال از هم گسیختگی نظام خانواده بوده و حضور مردم در پایگاه های بسیج و مساجد و استفاده از تعالیم اسلامی نقشه دشمنان را نقش برآب می کند.


وی با بیان این‌که دشمنان در قالب جنگ نرم به دنبال استحاله فرهنگی و تغییر سبک زندگی مردم ایران هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنند تا از طریق قدرت نرم، انقلاب و اسلام را شکست دهند و در این راه از مدارس و مساجد غافل نبوده و آن ها را مورد هجمه قرار می دهند.


رییس ستاد پادگان شهید سرلشکر برخورداری بصیرت‌افزایی، ترویج ارزش‌های ناب اسلامی و شیعی و همچنین آگاهی‌بخشی نسبت به نقشه‌های شوم دشمنان اسلام را از جمله رسالت خطیر روحانیان بسیجی در عصر حاضر دانست و گفت: امروز شجره طیبه صالحین بسیج به همت روحانیان اقدامات زیربنایی و تربیتی مهمی را آغاز کرده است.


شفیعی با بیان این‌که ولایت‌مداری و تبعیت محض از نائب امام عصر(عج) از افتخارات بسیجیان جان بر کف انقلاب اسلامی ایران است، اضافه کرد: ما روحانیت را در سلسله مراتب ولایی می شناسیم و انتظار داریم که روحانیان نیز خط سرخ ولایت و امامت را به خوبی پاسداری کنند.


وی با بیان این‌که عاملان سیره حضرت علی(ع) بسیجی واقعی هستند، گفت: زمان و مکان نتوانسته رسالت بسیجیان را خدشه‌دار کند، چنانکه اگر در دوران دفاع مقدس بسیج نقش حراست از مرزهای میهن را بر عهده داشت، امروز 80 درصد فعالیت های بسیج در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی و اجتماعی است./935/202/ب2

ارسال نظرات