۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۳۰۴۳۳۳

مسجد امام سجاد پردیسان بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین مهد و خانه قرآن شهری را دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام زارع با تبیین فعالیت‌های مسجد امام سجاد(ع) پردیسان قم گفت: بزرگ‌ترین مهد قرآن و پر جمعت‏ترین خانه قرآن شهری در مسجد امام سجاد (ع) به وجود آمد که بیش از 130 نفر از بچه های پایه 7 سال مهد کودک و همچنین پیش دبستانی در این مهد در حال تحصیل هستند.
مسجد

حجت الاسلام مهدی زارع، کارشناس فضای مجازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح برخی از فعالیت های این مسجد پرداخت و گفت: در یک سال اخیر به خاطر فعالیت های که در این مسجد وجود داشت، بزرگترین مهد قرآن و پر جمعت‏ترین خانه قرآن شهری در مسجد امام سجاد (ع) به وجود آمد که بیش از 130 نفر از بچه های پایه 7 سال مهد کودک و همچنین پیش دبستانی در این مهد در حال تحصیل هستند.

 

 

 

کارشناس فضای مجازی افزود: بخش دیگر از فعالیت های مسجد اختصاص پیدا کرده به فعالیت های مجازی و فضای اینترنتی که سایت آنلاین مسجد، کانال تلگرام ندای مسجد و سامانه پیامکی رایگان ندای مسجد نمونه ای از این فعالیت ها است، که به صورت متناوب اطلاعیه ها و اخبار مسجد، پیام های فرهنگی و مذهبی برای اعضای کانال ارسال می شود که بیش از 400  نفر از اهالی مسجد عضو این سامانه پیامکی هستند و برای آنها ارسال این پیامک ها ارسال می شود.

 

 

حجت الاسلام زارع اظهار کرد: در این مسجد مناسبت های فرهنگی‏مذهبی و برنامه های وسیعی صورت می گیرد، برگزاری مراسمی برای شهدای منا، عزاداری در دهه محرم و برگزاری مراسمی به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) که بیش از 2000 نفر در این مراسم حضور داشتند بخشی از برنامه های این مسجد بود.

 

شایان ذکر است، مدیریت این مسجد به صورت مردمی انجام می گیرد، که هیأت امنای آن به صورت انتخابات با رأی مردم مشخص شدند و کارت دعوتی برای تمام اهالی محل و همسایگان فرستاده شد که در نوع خودش جالب است./875/ت303/ف

 

 

 

ارسال نظرات