۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۳۰۴۳۷۱
نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی:

دشمنان به دنبال روحانیت سکولار و بی تفاوت هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی با تأکید بر احیا و افزایش نقش آفرینی سازمان بسیج طلاب و روحانیان، گفت: اهمیت این موضوع زمانی دوچندان می شود که بدانیم دشمنان تلاش می کنند روحانیان پس از معمم شدن و حضور در مراکز مختلف، سکولار و بی تفاوت باشند.
حجت الاسلام زحمت کش- نماينده ولي فقيه در سپاه خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام حسین زحمت کش، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی، امروز در نشست سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان، با اشاره به اهمیت و کارکرد این سازمان، اظهار کرد: باید نقش آفرینی و حضور فعال بسیج طلاب در حوزه های مختلف افزایش یابد.

 

وی با تأکید بر احیا و روزآمدی سازمان بسیج طلاب و روحانیان، خاطرنشان کرد: بسیج طلاب بایستی آماده و به روز بوده و زمینه را برای افزایش حضور و نقش آفرینی بیشتر روحانیان در راستای مبارزه با برنامه های دشمنان فراهم کند.

 

حجت الاسلام زحمت کش با بیان اینکه احیا و تداوم دین مبین اسلام به برکت وجود انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) است، خاطرنشان کرد: امروز بخشی از این وظیفه سنگین بر دوش روحانیان و علمای دینی نهاده شده به همین دلیل باید برای اجرای این رسالت مهم تلاش های ویژه ای صورت گیرد.

 

وی تصریح کرد: دشمنان نیز با درک این موضوع، نخستین قشری که هدف قرار داده‌اند طلاب و روحانیان هستند از این رو باید گفت طلاب و روحانیان در خط مقدم تهاجم فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان قرار دارند

 

حجت الاسلام زحمت کش با تأکید بر اینکه می بایست حضور و فعالیت طلاب و روحانیان در بخش های مختلف جامعه افزایش یابد، افزود: متأسفانه حضور روحانیان در دانشگاه ها و مراکز تأثیرگذار انقلاب و نظام اسلامی تا حدی کمرنگ شده است.

 

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات و اظهارنظرهای مغرضانه هراسید و میدان را رها کرد، اضافه کرد: دشمنان اسلام و نظام دینی در حوزه های علمیه به دنبال این هستند که طلاب و روحانیان پس از معمم شدن و ورود به جامعه و مراکز مورد نیاز، نسبت به ارزش ها و اعتقادها کم اهمیت و بی تفاوت شده و آن چنان که باید و شاید در قید و بند پیاده شدن ارزش های اسلامی در سطح جامعه نباشند.

 

حجت الاسلام زحمت کش اظهار کرد: دشمنان تلاش می کنند روحانیان پس از معمم شدن و حضور در مراکز مختلف، سکولار و بی تفاوت باشند و برای این هدف شوم خود نیز انواع برنامه ها را طراحی و اجرا می کند.

 

وی تصریح کرد: در این راستا سازمان بسیج طلاب و روحانیان باید زمینه نقش آفرینی بیشتر قشر روحانیت در بخش های مختلف را فراهم کند که خوشبختانه با ظرفیت های فراوان بسیج، در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شده و در دست اقدام است.

 

حجت الاسلام زحمت کش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر خطر نفوذ دشمنان، افزود: همان گونه که رهبری فرمودند خطر فتنه نفوذ به مراتب بیشتر از سایر فتنه ها است و در این زمینه دشمنان اهدافی دارند که مهم ترین آنها تغییر اذهان و افکار افراد نسبت به سیاست ها و اقدامات جبهه استکبار است.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی گفت: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که یکی از راه های از پای درآوردن انقلاب، نفوذ در بخش های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است به همین دلیل باید هوشیاری و بصیرت همه ما افزایش یابد./9314/203/ب2

ارسال نظرات