۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۳۰۴۴۳۷
مسؤول سازمان بسیج طلاب کرمانشاه:

دشمنان از اتحاد جوامع اسلامی وحشت دارند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان از اتحاد جوامع اسلامی وحشت دارند، گفت: تشکیل بسیج موجب اتحاد و همبستگی اقشار مختلف جامعه شده است.
مسوول بسيج طلاب کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام قاسم جوادی مسؤول سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه با حضور در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج طلاب به فرمان امام خمینی(ره)  که ظهر امروز برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه به برکت وجود بسیج در کشور، ایران در میان کشورهای منطقه از امنیت بالایی برخوردار است.

 

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب از ترویج تفکر بسیجی در جامعه وحشت دارند زیرا چنین تفکری سبب افزایش و تقویت روحیه شهادت طلبی و حق طلبی در جامعه می شود، نظامی که از حمایت مردمی برخوردار باشد، روز به روز متجلی تر و شکوفاتر خواهد شد، نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواست و اراده جمعی مردم شکل گرفت و روز به روز عزتمند تر و قدرت مند تر از گذشته نمایان می شود.

 

حجت الاسلام جوادی تصریح کرد: دشمنان از همبستگی مردم و اتحاد در جوامع اسلامی وحشت دارند، تشکیل بسیج بیست میلیونی منجر به ایجاد اتحاد و همبستگی قوی در میان اقشار مختلف جامعه شده است، چنین اتحاد و همدلی در قلب دشمنان اسلام وحشت ایجاد می کند.
 
 
مسؤول سازمان بسیج طلاب کرمانشاه با اشاره به ولایت مداری بسیجیان در کشور خاطرنشان کرد: اقشار مختلف بسیجی تابع فرامین ولی فقیه هستند، روحیه ولایت مداری و مطیع رهبر بودن در میان بسیجیان، قدرت کشور را در جهان افزایش داده و ایران را به ابرقدرت منطقه تبدیل کرده است.
 
 
وی ابراز داشت: تشکیل بسیج طلاب موجب حضور بیشتر طلاب و روحانیان در عرصه های فرهنگی شده و خیر و برکت فراوانی برای طلاب و حوزه های علمیه به دنبال دارد.
 
 
حجت الاسلام جوادی تأکید کرد: یکی از وظایف طلاب و روحانیان اهتمام به امر تبلیغ و ترویج دین اسلام است، با ایجاد روحیه بسیجی در طلاب و روحانیان می توان انگیزه فعالیت های آن ها را افزایش داده و شاهد نتایج قابل ملاحظه ای بود.
 
 
مسؤول سازمان بسیج طلاب کرمانشاه در پایان بیان داشت: ترویج روحیه بسیجی در میان طلاب موجب ترویج روحیه شهادت طلبی و ایثار در آن ها شده و سبب شود طلاب و روحانیان قدم در راه حل مشکلات کشور از جمله رسیدگی و سرکشی به مناطق محروم گذارند و در میدان واقعی زندگی آموزه های دینی خود را بکار بندند./857/203/ب2
ارسال نظرات