۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۳۰۴۴۵۹
معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی:

طلاب و روحانیان بسیجی نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند/ تفکر بسیجی تفکری خلاق و زنده است

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی بسیج طلاب را نماد مقاومت دانست و گفت: طلاب و روحانیان بسیجی باید در جبهه مبارزه با دشمن نقش آفرینی و نقشه‌های شوم بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی کنند.
حجت‌الاسلام مصطفي اوحدي، معاون تهذيب حوزه علميه استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام مصطفی اوحدی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی، امروز در حاشیه همایش طلاب و مبلغان بسیجی استان مرکزی که در کانون بسیج اراک برگزار شد بیان کرد: امروز در ایران اسلامی بسجیان رعب و وحشت را در دل دشمنان به وجود آورده اند.

 

هفته بسیج فرصت احیای ارزش‌های بسیج در جامعه اسلامی

معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به این که هفته بسیج فرصت احیای ارزش‌های بسیج در جامعه اسلامی است، بیان کرد: در ایران اسلامی بسیجیان امنیت و آرامش را به ارغوان آورده اند و سبب اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها می شوند.

 

حجت‌الاسلام اوحدی با بیان این که هفته بسیج فرصت مناسبی برای نهادینه کردن ارزش های انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: روحانیان بسیجی در پاسداری از ارزش های اصیل اسلامی و انقلابی به خوبی نقش آفرینی می کنند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی هفته بسیج را تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی و مقام معظم رهبری و یادآوری رشادت‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس دانست و خاطر نشان کرد: امروز در جامعه اسلامی روحیه بسیجی باید بیش از پیش حفظ شود.

 

تفکر بسیجیان، کشور را در مقابل تهاجمات مصون می دارد

حجت‌الاسلام اوحدی با بیان این که تفکر بسیجی تفکری خلاق و زنده است، اظهار کرد: تفکر بسیجیان، سبب حیات و نشاط در جامعه می شود و کشور را در مقابل تهاجمات و ناملایمات مصون می‌دارد.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی با تأکید بر این که بسیج طلاب در جامعه اسلامی خیر و برکت را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: بسیج طلاب منجر به ترویج و توسعه روحیه شهادت طلبی در جامعه می شود.

 

بسیج طلاب نماد مقاومت 

حجت‌الاسلام اوحدی، بسیج طلاب را نماد مقاومت دانست و اظهار داشت: طلاب و روحانیون بسیجی باید در جبهه مبارزه با دشمن نقش آفرینی و نقشه های شوم بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی کنند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه با بیان این که بسیج طلاب و روحانیون باید تفکر اسلامی را به آحاد مردم انتقال دهند، گفت: بسیج طلاب و روحانیون باید رشد معرفتی و سبک زندگی اسلامی را در جامعه نهادینه کنند./842/202/ب2

ارسال نظرات