۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۳۰۴۴۸۱
با حضور طلاب سرخه، مهدی‌شهر و سمنان و به مناسبت هفته بسیج؛

همایش بزرگ طلاب و روحانیان بسیجی در سمنان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش روز قشر بسیج طلاب و روحانیان شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه به همت سازمان بسیج طلاب سپاه استان سمنان برگزار شد.
همایش بزرگ طلاب و روحانیان بسیجی در سمنان برگزار شد همایش بزرگ طلاب و روحانیان بسیجی در سمنان برگزار شد همايش طلاب و روحانيان بسيجي سمنان همايش طلاب و روحانيان بسيجي سمنان همايش طلاب و روحانيان بسيجي سمنان همايش طلاب و روحانيان بسيجي سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، همایش روز قشر بسیج طلاب و روحانیون شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه عصر امروز با حضور امام جمعه شاهرود، اساتید و مدیران حوزه‌های علمیه و مسؤولان نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان و سپاه نواحی شهرستان‌ها، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان سمنان و رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان در امامزاده یحیی(ع) این شهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در این همایش اظهار داشت: بسیج به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل و راه اندازی شد و با راه اندازی این نهاد مقدس برکات و ثمرات فراوانی در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شده است.

 

وی افزود: جبهه حق هرگز منتظر نمی‌نشینند که دیگران به تکلیفشان عمل کنند و بر شمار یاران اضافه شود و بعد به اقدام عملی بپردازند، بلکه تک تک افراد این جبهه خود را مکلف به انجام وظیفه می دانند تا زمان به سود سوء استفاده کنندگان از دست نرود و دشمنان از غفلت و دست دست کردن جبهه حق به اهدافشان دست نیابند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان خاطر‌نشان کرد: افرادی که در زمره جبهه حق هستند، از رسول گرامی اسلام(ص) تبعیت می‌کنند که تک و تنها مردم را به آیین آسمانی اسلام دعوت کردند و امر خداوند را لبیک گفتند و نتیجه آن ایمان آوردن اولین ایمان آوردگان یعنی حضرت علی(ع) و حضرت خدیجه (س) شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قندهاری تأکید کرد: امروز کار تشکیلاتی یکی از ضروریات است و تکلیف برای همگان بسیار سنگین است، ما باید با توجه به شرایط حساسی که با آن مواجه هستیم هوشیار و با بصیرت عمل کنیم تا دشمنانی که بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب ابهتشان در هم شکسته شده است و جرأت حتی اخمی به کشورمان را ندارند، همچنان ناکام بمانند.

 

وی گفت: امروز پرچم آمریکا به  عنوان نماد استکبار سوزانده می شود و فریاد مرگ بر آمریکا با رساترین فریادها سرداده می شود و ذلت آمریکایی‌ها در منطقه به گوش جهانیان رسیده است و اینها همه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

آرزومندان نفوذ و حضور آمریکا در کشور، این آرزو را به‌گور می‌برند        

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: آمریکا و همپیمانانش در ذلت به سر می‌برند و این در حالی است که عده‌ای در داخل کشور سعی در بزک کردن چهره شیطان بزرگ و خوب جلوه دادن آن دارند تا زمینه ورود آنها را به میهن‌مان فراهم کنند، اما این آرزو را به گور خواهند برد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قندهاری وظیفه طلاب، روحانیون، علما و فضلای حوزه‌های علمیه را در برهه کنونی بسیار سنگین تر از هر زمان دیگری عنوان کرد و افزود: باید با تمام توان به بصیرت افزایی که تأکید خاص رهبری است؛ پرداخته شود تا اقشار مختلف مردم آگاه گردند و راه‌های نفوذ آمریکا به داخل کشور مسدود شود.

 

وی با اشاره به دو انتخابات مهم پیش‌رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تأکید کرد: باید مردم گوش جانشان را به معیارها و ملاک‌هایی که رهبری بیان می کنند بدهند، و علما و روحانیون در این راستا به بصیرت افزایی و تبیین ایده‌های رهبر معظم انقلاب در سطح جامعه بپردازند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان اضافه کرد: بسیجیان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس با نگاهی ولایت مدارانه به جنگ سخت با دشمنان پرداختند و پیروز میدان شدند و امروز ما نیز باید با همین نگاه خدایی و ولایی همراه با تفکر بسیجی به مقابله با تفکر شیطانی مستکبران عالم برویم.

 

گفتنی است؛ در این همایش ضمن تجلیل از خانواده شهید حجت الاسلام والمسلمین نورالله نجاتی، پدر شهید محمدطحان از شهدای مدافع حرم و روحانی ایثارگر و جانباز حجت الاسلام مطیعی از طلاب ممتاز بسیجی خانم‌ها شنایی، نوبخت، شاهجویی و امینی و آقایان محمد معینیان، علی عربی، محسن عباسی و علی علیزاده تقدیر به عمل آمد./977/202/ب3

ارسال نظرات