۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۳۰۴۵۴۵
امام جمعه بندر امام خمینی:

هیچ‌ یک از صحنه‌های مقابله انقلاب با دشمن بی‌نیاز از بسیج نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندرامام خمینی(ره) با بیان این‌که هدف امام خمینی(ره) از تأسیس بسیج ایجاد نیروی مردمی متدین از درون انقلاب برای پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی بود، گفت: هیچ کدام از صحنه‌های مقابله انقلاب با دشمن بی‌نیاز از بسیج نیست.
حجت الاسلام محمد تابش ، امام جمعه بندر امام خميني (ره)

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، هدف امام خمینی(ره) از تأسیس بسیج را ایجاد نیروی مردمی، متدین از درون انقلاب برای پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی خواند و ابراز داشت: حضور آگاهانه و بابصیرت مردم در صحنه‌ها همراه با روحیه انقلاب تکیه‌گاه اصلی اقتدار ملی است که این مسأله در بیانات رهبر معظم انقلاب نیز منعکس شده و در حقیقت در وجود بسیج تجسم پیدا می کند.

 

وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی تکیه‌گاه و عامل دیگر اقتدار ملی است که بسیج می تواند در این حوزه با راه اندازی تشکیلات بسیج سازندگی نقش مؤثری ایفا کند، اظهار داشت: پیشرفت علمی از دیگر عوامل اقتدار ملی است؛ در هیچ کدام از صحنه های مقابله انقلاب با دشمن بی نیاز از بسیج نیستیم.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندر امام خمینی(ره) با تصریح رهبرمعظم انقلاب مبنی بر پیشروی امروز بسیج در زمینه‌های ابتکار، نوآوری و دیگر عرصه‌ها، ادامه داد: نخستین عامل در وجود بسیج در این راستا، باور بسیجی است؛ نیروی بسیجی ستون فقرات شخصیتی باورهای او است.

 

این مقام مسؤول تأکید کرد: وجود ایمان به خدا و انقلاب، عقاید اسلامی، عدم سلطه پذیری دیگران و باور به پیشرفت در عرصه های مختلف در نیروی بسیجی نقش اصلی در جهت پیشرفت های علمی و فرهنگی آن دارد.

 

حجت الاسلام تابش احساس مسؤولیت برای جبران کمبودهای انقلاب و حضود خودجوش در صحنه‌ها دلیل دیگری برای موفقیت بسیج خواند و اطاعت‌پذیری بسیج از رهبر معظم انقلاب را از دیگر عوامل پیشرفت این لشکر مخلص معرفی کرد.

 

امام جمعه بندرامام خمینی(ره) ادامه داد: با مطرح کردن مسأله نظریه پردازی پیشرفت علم محور، تئوری پردازی و مسائل مرتبط با پیشرفت علمی از سوی رهبرمعظم انقلاب، بدنه بسیج باتوجه به عنایت ایشان و التزام به اطاعت پذیری در این مسیر گام برمی دارد.

 

وی با غلط خواندن سردادن شعار ما نمی توانیم و این که شعاری استعماری و آمریکایی است، گفت: استعمار نه تنها با ایران اسلامی بلکه با همه کشورهایی که به دنبال غارت آنها بود، تبلیغ وابستگی به خود همراه با پیشرفت در عرصه های گوناگون را پیگیری می‌کرد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندر امام خمینی(ره) با اشاره به این‌که ایمان و باور به توانایی لازم برای استقلال نخستین اقدام جهت گام برداشتن در این مسیر است که در غیر اینصورت حرکت در این جهت معنایی ندارد، ادامه داد: آمریکا، اروپا و کشورهای استعمارگر از جنبه نژادی، علمی، نظامی و اقتصادی خود را برتر از دیگران می دانند و همواره به دنبال حفظ فاصله بین کشورهای توسعه یافته و زیر سلطه هستند./9453/302/ب2

ارسال نظرات