۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۳۰۴۵۷۴
استاد حوزه و دانشگاه:

بصیرت و هوشیاری خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: برنامه تهاجم و رخنه فرهنگی جدی است اما ملت ایران اسلامی نیز بیدار بوده و با بصیرت و هوشیاری توطئه دشمنان را به نحوی شایسته خنثی می کنند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع بسیجیان بخش های دابو و دشت سر با بیان این که ولایت مطلقه فقیه میراث گرانبهای امام خمینی(ره) و روح و هویت انقلاب اسلامی است، گفت: امروز این سخن تنها یک نظریه سیاسی و فقهی در کنار دیگر نظریه ها نبوده بلکه جوهره نظام اسلامی و محور قانون اساسی است.


وی ادامه داد: مشروعیت قوای سه گانه مقننه، قضاییه و مجریه بستگی به این نظریه دارد که امام راحل با تکیه بر همین اصل بلند و پشتیبانی ملت بزرگ ایران، نظام شاهنشانی را واژگون کرده و جمهوری اسلامی را بنیان نهاده است.


امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: گروه ها و دسته هایی که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، اسلامی بودن نظام را برنتابیدند و در هنگام طرح اصل مقدس ولایت فقیه در مجلس خبرگان علیه این اصل ناب و ریشه دار اسلامی بر بوق و کرناهای شیطانی خود دمیدند و سپس ها که از سوی امام خمینی(ره) مطرح شد هم آوا با دستگاه های تبلیغی دشمن بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشتند.


استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که ضرورت دارد در راستای شناساندن درست اندیشه امام خمینی(ره) اهتمام شایسته ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد: نیاز است تا دفاع کنندگان و حامیان واقعی ولایت در این راستا کوشا بوده و تلاش ارزشمندی در این مسیر داشته باشند.


حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که دشمن تلاش دارد برای تحقق اهداف خود از ظرفیت های درونی علیه نظام اسلامی استفاده کند، گفت: انتخابات یکی از ظرفیت های امروز دشمن است که باید هوشیاری و بصیرت شایسته ای در این راستا وجود داشته باشد.


وی ادامه داد: دشمنان امروز ممکن است در قالب فتنه نفوذ در ظاهر شعار به نفع جمهوری اسلامی هم دهند و با شکل و قالب مشکل نداشته باشند اما بخواهند محتوای انقلاب را از بین ببرند.


 امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که طراحی امروز دشمن تضعیف و عبور از ولایت فقیه و خلق اراده های موهوم در مقابل ولایت فقیه به نام ملت است، گفت: نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی اگرچه انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیدند امام از طریق راهیان نور، اعتکاف ها و محرم ها در مسیر ترویج ارزش های اسلام و انقلاب گام برداشته و همان نسل حضرت علی اکبر(ع) هستند.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: برنامه تهاجم و رخنه فرهنگی جدی است اما ملت ایران اسلامی نیز بیدار بوده و با بصیرت و هوشیاری توطئه دشمنان را به نحوی شایسته خنثی می کنند.


وی با بیان این که آمریکا در مذاکراه با کشورهای غرب آسیا اھداف پشت پردہ ای دارد که بسیار مهم و قابل تحلیل است، گفت: ھدف نهایی و طولانی مدت آمریکا در ایران، از میان برداشتن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی متکی با بنیان ھای ولایت فقیه است و گرنه مسائل هسته ای و یا جنگ های منطقه ای بهانه ای از سوی آنان است.


 امام جمعه دابو و دشت سر افزود: مهم ترین رسالت ما در این جریان هوشیاری ملت جمهوری اسلامی و دولتمردان کشور در قبال سیاست ھای استکباری آمریکا و دولت ھای غربی است.


وی با اشاره به این که بسیج یک کلمه نبوده بلکه جریان و تفکری ارزشمند است، گفت: بسیج با اخلاص خود سبب تبلور و رویش شده که با دانشگاه معرفت آن در عرصه های جهانی ایادی استکبار را به زانو درمی آوریم.


استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که بسیج توانسته است در تمام عرصه ها از بدو انقلاب اسلامی تاکنون به خوبی بدرخشد، افزود: رسالت بسیج نسبت به گذشته بیشتر شده و دشمن از تفکر ما هراسان است.


امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: دشمنی که تا دیروز حاضر به مذاکره با ما نبوده است الان شرایط طوری شد که برای حل و فصل مشکلات منطقه از ایران کمک می خواهد و این یک نوع اقتدار تمام عیار است.


حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: دشمنان بدانند اگر بی حرمتی به رهبرمان شود تک تک مردم همانند روزهای انقلاب کفن می پوشند و از ولایت فقیه دفاع می کنند که در انتخابات بر حول محوریت مقام معظم رهبری حرکت می کنیم./1314/202/ب1

ارسال نظرات