۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۳۰۴۶۶۵
نماینده مردم گناباد در مجلس:

بخش عمده ای از امنیت کشور توسط بسیج حاصل شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه بسیجی بسیار می تواند موثر واقع شود و یکی از ویژگی های بسیج، پرکاری و کم توقعی است و اگر این فرهنگ در جامعه نهادینه شود، خدمت بزرگی به فرهنگ و اقتصاد کشور انجام شده است.
حجت الاسلام رجايي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد رجایی نماینده مردم گناباد و بجستان در خصوص نقش بسیج در کشور گفت: بسیج باید به عنوان نیروی فعالی باشد که کشور هر کجا نیاز به حضورشان دارد، حضور پیدا کند و اقدامات مورد نیاز جامعه را انجام دهد و به گونه عمل کند که مردم نسبت به نظام و بسیج خوش بین باشند و آنها را به عنوان نیروهای فداکار و مثبت و اثر گذار در ذهن خودشان جلوه دهند.


وی تلاش مجدانه و خستگی ناپذیر در جهت اهداف مدنظر را یکی از معیارهای روحیه بسیجی برشمرد و اذعان کرد: روحیه بسیجی بسیار می تواند موثر واقع شود و یکی از ویژگی های بسیج، پرکاری و کم توقعی است و اگر این فرهنگ در جامعه نهادینه شود، خدمت بزرگی به فرهنگ و اقتصاد کشور انجام شده است.


رئیس فراکسیون اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، باید فرهنگ و روحیه بسیجی در همه سطوح کشور اعم از مدیران و مسئولین و تولیدکنندگان و کارآفرینان نهادینه شود.


حجت الاسلام رجایی افزود: هیچ بخشی از کشور به طور جد به اقتصاد مقاومتی ورود پیدا نکرده اند و امیداریم با ورود جدی بسیج شاهد خلق یک الگوی موفق در این زمینه باشیم کما اینکه در دوران دفاع مقدس الگوی موفقی را با دفاع قهرمانانه و مردانه از کشور و اهدافشان به دنیا ارائه نمودند.


وی ادامه داد: تشکیلات بسیج و نیروی های بسیجی در قالب گروه های جهادی برای کمک به روستاهای محروم فعالیت می کنند و با تشکیل شرکت های تعاونی کارهای تولیدی مورد نیاز جامعه را پیگیری می کنند و نحوه کارشان می تواند الگو برای دیگران شود.


نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش عمده امنیت کشور توسط بسیج حاصل شده است، گفت: همه نیروهای مسلح در تامین امنیت کشورنقش افرین هستند اما در این میان نقش بسیج از نظر دشمنان که به خود اجازه تعدی به کشور را نمی دهند، برجسته است.

 

حجت الاسلام رجایی افزود: ارتش و نیروی نظامی کلاسیک را می توان شکست داد اما وقتی دفاع مردمی و در اقصی نقاط کشور با روحیه بسیجی توسعه پیدا کند، دشمن اصلا فکر تجاوز را به مخیله خود راه نمی دهد.

وی درخصوص نقش بسیج در جلوگیری از نفوذ دشمنان به کشور گفت: اعضای بسیج افراد برگزیده هستند که عاشقانه در مسیر حفظ و حراست از کشور گام برمی دارند و با هوشیاری و رصد کردن عوامل نفوذی و شناسایی آنها نقش موثری در جلوگیری از نفوذ دشمنان به کشور می توانند ایفا کنند.


حجت الاسلام رجایی درخصوص نقش بسیج در پیشرفت های علمی گفت: اسایتد و دانشجویان بسیجی، وظیفه دارند که حرکت جهادی و خستگی ناپذیر برای پیشبرد علمی کشور شروع کند و از نظر علمی کشور را پیش ببرند و فاصله ما را از کشور های پیشرفته کاهش دهند./859/د101/ج1

ارسال نظرات