۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۳۰۴۶۸۶
مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

فرهنگ بسیج رمز توسعه و تعالی کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری با تأکید بر این‌که دیدگاه جهادی در عرصه اقتصادی ضرورت امروز کشور محسوب می شود، گفت: فرهنگ بسیج رمز توسعه و تعالی کشور است.
حجت الاسلام انتظاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی عصر امروز در شورای اداری شهرستان جلفا با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج و با یادآوری خدمات این نهاد انقلابی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: بسیج نقش مؤثری در دوران مختلف داشته و امروز نیز شاهد دستاوردهای این نهاد مردمی هستیم.

 


وی با تأکید بر این‌که به برکت روحیه بسیجی، انقلاب مسیرهای خطرناک را سپری کرده و به قله های رفیع عزت و افتخار نائل شده است، خاطرنشان کرد: رمز پیشرفت و حفظ دستاوردهای انقلاب در گرو ترویج فرهنگ بسیجی است، مسؤولان می توانند با الهام از بسیج در حفظ آرمان های انقلاب و تثبیت نظام قدم بردارند.

 


حجت الاسلام انتظاری با تأکید بر این‌که دیدگاه جهادی در عرصه اقتصادی ضرورت امروز کشور محسوب می شود، گفت: بسیجیان؛ انسان هایی فداکار، مومن، شجاع و مخلص هستند که با ایثار و رشادت های خود همواره یار و یاور مردم و مسؤولان در تحقق اهداف نظام اسلامی بوده اند.

 


وی حفظ دستاوردهای بسیج و نعمت امنیت و اقتدار را مورد تأکید قرار داد و گفت: تکریم مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی، کمتر وظیفه مسؤولان است، اگر امروز ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می برد، مرهون رهنمودهای داهیانه رهبر انقلاب و رشادت فرزندان ملت در داخل و خارج از کشور است.

 


همچنین سرهنگ احمد تقی پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جلفا در سخنانی از برگزاری بیش از50 برنامه متنوع فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی درطول هفته بسیج امسال در سطح شهرستان خبر داد و گفت: همایش بزرگ بسیجیان شهرستان جلفا پنجم آذر برگزار می شود که انتظار داریم رؤسای ادارات در برگزاری این همایش نهایت همکاری را داشته باشند.

 


زاهد محمودی، فرماندار شهرستان جلفا نیز در سخنانی با هشدار به مسؤولان در استفاده از امکانات دولتی به نفع نامزدی خاص، رعایت اصل بی طرفی در انتخابات را متذکر شد و اظهار داشت: رویکرد دولت به عنوان مجری انتخابات، سلامت انتخابات درکنار حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است و همه باید دولت را در تحقق این امر یاری کنند.

 


وی فراهم سازی شرایط برای برگزاری انتخابات را وظیفه مسؤولان و متولی های انتخابات دانست و افزود: فراهم کردن فرصت یکسان برای حضور حداکثری درانتخابات امر مهمی است و همه سلایق باید امکان حضور در انتخابات را داشته باشند، اجرای صحیح قانون در برگزاری انتخابات سالم حرف اول را می زند و در این خصوص باید از همه ظرفیت ها و امکانات استفاده شود./935/203/ب1

ارسال نظرات