۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۳۰۴۶۸۹
آیت الله دری نجف آبادی:

کاندیداهای انتخابات مجلس وعده‌های دروغین و دست نیافتنی ندهند/ مجریان بی‌طرف باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر این که کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از دروغ، بزرگ‌نمایی، وعده‌های دروغین و دست نیافتنی پرهیز کنند، گفت: کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را بعد از انتخاب شدن برای انجام وعده‌ها به کار گیرند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، عصر امروز سه شنبه سوم آذر در دیدار اعضای ستاد انتخابات استان مرکزی در اراک با تاکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم، گفت: مسؤولان و دست اندرکاران انتخابات باید موجبات مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.

 

انتخابات مظهر  وحدت و اقتدار ملی

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که انتخابات یک مسأله حیثیتی‌ و ملی برای نظام‌ و دولت است، اظهار داشت: سلامت انتخابات‌ و صیانت از آرای مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران‌ که همواره در صحنه‌های مختلف پشتیبان نظام بوده‌اند بسیار با اهمیت و با ارزش محسوب می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که انتخابات مظهر وحدت و اقتدار ملی است، خاطرنشان کرد: مشارکت جدی و حداکثری مردم عظمت و بزرگی ایران اسلامی را همچون سال های گذشته بیش از پیش به رخ جهانیان می کشاند.

 

منتخبان مجلس باید افرادی متدین و مؤمن باشند

امام جمعه اراک با بیان این که حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رای به منظور افزایش اعتبار و عزت کشور امری حیاتی است، گفت: برای انتخاب اصلح در مجلس شورای اسلامی به مردم آگاهی داده شود تا نماینده مدبر، کاردان و پاک دست وارد مجلس شورای اسلامی شود.

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که بنده به عنوان امام جمعه اراک در انتخابات دخالت ندارم، گفت: بنده با شخص و اشخاصی حساسیت نداشته و با کسی عقد اخوت نبسته‌ام، آنچه برایم اهمیت دارد این است؛ کسانی که به مجلس فرستاده می‌شوند متدین و مومن باشند.

 

مجریان انتخابات نسبت به احزاب و گروه سیاسی بی طرف باشند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر این که کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از دروغ، بزرگنمایی، وعده‌های دروغین و دست نیافتنی پرهیز کنند، گفت: کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را بعد از انتخاب شدن از سوی مردم در راستای رفع مشکلات و معضلات جامعه و اشتغال به کار گیرند.

 

امام جمعه اراک با بیان این که متولیان و مجریان انتخابات نسبت به احزاب و گروه‌های سیاسی بی طرف باشند و از فرصت دادن به افراد سودجو در شرایط حساس انتخابات دوری کنند، اظهار کرد: دشمنان نظام برای برگزاری این انتخابات برنامه‌هایی را پیش بینی و طراحی کرده‌اند، از این رو باید تمامی مسؤولان برگزاری انتخابات با درایت هوشیار بوده و به نکته‌هایی که مقام معظم رهبری در مورد برجام گفته‌اند توجه ویژه داشته باشند.

 

شایان ذکر است، هفتم اسفندماه سال جاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود./842/202/ب1

ارسال نظرات