۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۳۰۴۸۳۵

چند خبر کوتاه از استان قزوین

خبرگزاری رسا ـ نمایش رادیویی سفر به سرزمین مرغ عشق‌ها در رادیو قزوین، ساماندهی برنامه‌های مجالس شهدا و برگزاری همایش فرهنگی ورزشی ما زنده‌ایم در قزوین از جمله اخبار کوتاه قزوین به شمار می‌رود.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، ویژه برنامه سفر به سرزمین مرغ عشق‌ها با هدف آشنایی نسل جوان با ارزش‌ها، آرمان‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس از رادیو قزوین پخش می‌شود.

 

نمایش رادیویی سفر به سرزمین مرغ عشق‌ها داستان زندگی تعدادی دانش آموز به اردوی راهیان نور است که در جریان سفر اتفاقاتی برای آنان حادث می‌شود که داستان نمایش شکل می‌گیرد.

 

این نمایش رادیویی به تهیه کنندگی رضا داداشی به مدت 30 دقیقه در رادیو قزوین تولید شد.

 

برنامه‌های مجالس شهدا ساماندهی می‌شود

غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در ظهر امروز نشست هماهنگی برنامه‌های شهدا با تاکید بر اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، برنامه‌ریزی صحیح و به هنگام در جریان تشییع و بزرگداشت شهدا را در سطح استان خواستار شد.

 

وی گفت: یکی از مهم‌ترین و ترویجی‌ترین برنامه‌های بنیاد، بزرگداشت یاد و خاطره‌ی شهدا در قالب برنامه‌های ارزشی می‌باشد و ما بایستی تمام همت خود را به کار گرفته تا مجالس شهدا در شان آنان برگزار شود.

 

حقایق‌پور حضور گسترده‌ی مردم در مجالس شهدا را قابل ستایش دانست و افزود: به برکت خون شهدا، حضور آحاد مردم در مجالس مربوط به شهدا چشمگیر است، فقط بایستی تلاش شود تا با اجرای برنامه‌های فاخر، قدردان حضور حماسی مردم باشیم.

 

در این نشست که از سوی معاونت فرهنگی بنیاد برگزار شد، برنامه‌های مربوط به تشییع و بزرگداشت شهدا مورد بحث قرار گرفته و راهکارهای اجرایی و نحوه‌ی مشارکت سایر دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها، مورد بررسی قرار گرفت.

 

همایش فرهنگی ورزشی ما زنده‌ایم فردا برگزار می‌شود

افسانه حسن نایبی، معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین گفت: همایش فرهنگی ورزشی ما زنده ایم با عنوان عفاف و حجاب در بانوان فردا ( 5 آذر) پنج‌شنبه 8 صبح برگزار می‌شود.

 

نایبی افزود: مهندس عزیزی نخبه ویژه بسیجی سخنران همایش فرهنگی بانوان است که در سالن قائم شهرداری منطقه 2 برگزار میشود.

 

وی در پایان با توجه به اینکه عفاف و حجاب دو مقوله جدا نشدنی از هم هستند، گفت: این همایش به منظورافزایش بیش از پیش این دو رکن در جامعه اسلامی برگزار می‌شود./955/203/ب2

ارسال نظرات