۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۳۰۴۸۶۲
نماینده بعثه‌ رهبری در عراق مطرح کرد؛

نقش مؤثر حمایت و نظارت در توسعه برنامه‌های فرهنگی

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در دیدار عضو هیئت مدیره مؤسسه رزمندگان، گفت: نقش حمایتی و نظارتی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین در انسجام و توسعه کمیت و کیفیت برنامه های فرهنگی بسیار مؤثر است.
حجت الاسلام نجفي روحاني

به گزارش خبرگزاری رسا، آقای باقری، عضو هیئت مدیره مؤسسه رزمندگان با هدف هماهنگی برنامه های فرهنگی این مؤسسه با کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین با حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق دیدار و گفت وگو کرد.

 

در این دیدار که حجج اسلام والمسلمین علی پروانه مدیر جذب و گزینش، حسین بهجتی و سعید غضنفری دبیر کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین نیز حضور داشتند، آقای باقری به ارائه گزارشی از برنامه های فرهنگی مؤسسه رزمندگان در ایام اربعین پرداخت.

 

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی نیز در این دیدار با تشکر از برنامه های هیئت رزمندگان بر لزوم انسجام و هماهنگی همه هیئات تأکید کرد و افزود: کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین رسالت بسیار بزرگی نسبت به زائران بر دوش دارد و برنامه های فرهنگی باید از نظر کمی و کیفی هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه همه هیئت ها در مراسم اربعین نهضت حسینی را بازخوانی و پیام عاشورا را به جهانیان منتقل کنند، گفت: مراسم اربعین مانور عظیم نیروهای ولایتمدار و ظلم ستیز است و پیام مهم این برنامه ها ایجاد فضای اخوت و برادری بین مردم ایران و عراق، دوری از امور تفرقه زا، افزایش معرفت و سطح شعور زائران، عمق بخشی به برنامه های فرهنگی، ایجاد روحیه شجاعت و حریت و حسینی گونه است.

 

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق با تأکید بر اینکه نقش حمایتی و نظارتی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین در انسجام و توسعه کمیت و کیفیت برنامه های فرهنگی بسیار مؤثر است، افزود: هیئت ها همانند رودی هستند که وقتی با هم جمع شوند دریا را تشکیل می دهند./1330/د101/ف2

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات