۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۳۰۴۹۲۱
کارشناس مذهبی:

هدایت واقعی نزد امامان معصوم است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اصغری حسامیه گفت: در زمان کنونی که مسلمانان، یکدیگر را می‌کُشند، به خاطر این است که قرآن را دارند اما اهل بیت(ع) را ندارند، از این رو هدایت با تمسک به اهل بیت(ع) محقق می‌شود.
حجت الاسلام عليرضا اصغري حساميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام علیرضا اصغری حسامیه، چهارشنبه شب در مراسم عزاداری که در خیمه‌گاه حسینی زاهدان برگزار شد، گفت: اهل بیت برای هدایت ما خیلی تلاش کرده‌اند.

 

کارشناس مذهبی ادامه داد: تمام اهل بیت(ع) برای هدایت ما آمده‌اند تمام تلاش اهل بیت برای هدایت ما بوده است ما منتظر امام زمان(عج) هستیم تا ظهور کند و ما را هدایت کند و ما با هدایت شدن عبادت می‌کنیم.

 

وی تأکید کرد: ما حتی با وضو گرفتن خود هم هدایت می‌شویم و به سمت خدا نزدیک تر می‌شویم خدا تمام دعاهای ما را می‌داند، اما خدا دوست دارد که ما از او بخواهیم.

 

حجت الاسلام اصغری حسامیه افزود: اول باید حاجت دیگران را بخواهیم، چیزی که ما از خدا می‌خواهیم هدایت شدن است، ما با هدایت گمراه نمی‌شویم اما کسی که قرآن نداشته باشد و یا اهل بیت(ع) را نداشته باشد، هدایت نخواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در زمان کنونی که مسلمانان، مسلمانان را می‌کُشند، به خاطر این است که قرآن را دارند اما اهل بیت را ندارند هدایت واقعی نزد امامان معصوم(ع) ما است و با این هدایت ما به سعادت می‌رسیم ./831/203/ب2

ارسال نظرات