۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۳۰۴۹۷۹
امام جمعه بابلسر:

زمزمه کنندگان حذف شعار مرگ بر آمریکا تکمیل کننده پروژه نفوذ هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابلسر با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر انقلاب با بسیجیان، گفت: امروز ما باید مراقب نفوذ دشمن باشیم و کسانی که می‌گویند دیگر مرگ بر آمریکا تمام شده است، پروژه نفوذ دشمن را تکمیل می‌کنند.
امام جمعه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام علی‌اکبر طلابیان، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در ویژه‌برنامه شکوه ایستادگی بسیجیان و نیروی‌های نظامی و انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: تلاش دشمنان برای از بین بردن بسیج به این خاطر است که از کلام رهبر انقلاب فهمیده‌اند که بسیج چیست.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، بصیرت داشتن و بصیرت‌افزایی را مهم‌ترین ویژگی بسیج و بسیجیان در شناخت دشمن و اهداف وی عنوان کرد و گفت: بصیرت بهترین راه شناخت و مقابله با اهداف شوم دشمنان است.

 

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که امام راحل از بسیجی بودن خود افتخار می‌کردند و این مهم‌ترین جایگاه بسیج است، ادامه داد: بصیرت و روشن‌بینی هویت و تفکر بسیج است.

 

حجت الاسلام طلابیان با تاکید بر این که بسیج باید سر تا پا گوش به فرمان مقام معظم رهبری، باشد، اظهار داشت: دشمنان اسلام و ایران همواره در طول تاریخ سعی کرده‌اند که بر همه شئونات جامعه مسلط شوند و علی‌رغم شکست‌های متعدد استکبار، آمریکا و صهیونیسم در همه صحنه‌های نبرد اعم از جنگ سخت و نرم در مقابل انقلاب اسلامی به زانو درآمده است.

 

وی تصریح کرد: بی‌شک آزادگی و سربلندی امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای بسیجی و ولایتمدار ایران اسلامی است.

 

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که روحیه بسیجی به عنوان یک فرهنگ متعالی باید در همه عرصه ها حفظ و تقویت شود، گفت: بینش عمیق و هوشمندی و دور اندیشی امام راحل بود که با درایت بی نظیر خود در سال‌های سخت دفاع مقدس، قشرهای گوناگون را به یکپارچگی و بسیج عمومی، برای نجات کشور دعوت کرد.

 

حجت الاسلام طلابیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که برخی خیال می‌کنند که بسیج تنها یک سازمان نظامی است، افزود: بسیج نیرویی کارآمد نظام برای همه میدان‌ها است.

 

امام جمعه بابلسر با بیان این که بسیج با ورود به هر عرصه‌ای همه را متحیر می‌کند، تصریح کرد: بسیج متن ملتی است که در همه حوزه‌ها حضور دارد.

 

حجت الاسلام طلابیان خاطرنشان کرد: آن کسی که حاضر است برای کشورش، اسلامش و آحاد ملتش با تمام وجود، استعداد و جان و تن خود سرمایه‌گذاری کند، بسیجی است حتی اگر کارت بسیج نداشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیج بر سه پایه اصلی استوار است، گفت: خداوند در قرآن کریم، پایه‌های بسیج و بسیجی را مشخص کرده است.

 

امام جمعه بابلسر ادامه داد: همراهی با رهبر بدون خدشه و وقفه تا آخرین لحظه، بصیرت، آگاهی و اتحاد و همچنین عبودیت و بندگی، سه پایه اصلی بسیج و بسیجی بر اساس آیه‌های قرآن هستند.

 

حجت الاسلام طلابیان با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن بصیرت و تضعیف اتحاد و همدلی بسیجیان، اظهار کرد: همه این سه پایه برای این است که دشمنان به خشم بیایند و آنهایی که می‌گویند حالا که برجام به نتیجه رسیده است دیگر نباید مرگ بر آمریکا گفت، راه را به اشتباه می‌روند.

 

وی با اشاره به این که آنهایی که می‌گویند ماجرای مرگ بر آمریکا تمام شده است، خودشان تمام شده‌اند، ادامه داد: تا زمانی که دشمن نسبت به ما عصبانی است، بر اساس آموزه‌های قرآن باید بگوییم مرگ بر آنها باد.

 

حجت الاسلام طلابیان با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر انقلاب با بسیجیان، خاطرنشان کرد: امروز ما باید مراقب نفوذ دشمن باشیم و اینهایی که می‌گویند دیگر مرگ بر آمریکا تمام شده است، پروژه نفوذ دشمن را تکمیل می‌کنند.

 

وی در پایان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی، گفت: همچنان که بسیجیان تاکنون در همه صحنه‌ها سینه سپر کرده‌اند، امروز نیز باید در زمینه نفوذ و اقتصاد مقاومتی سینه سپر کنند و به میدان آیند./950/202/ب1

ارسال نظرات