۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۳۰۴۹۹۱
فرمانده سپاه خراسان شمالی مطرح کرد؛

بسیج محور وحدت اقوام و مذاهب در کشور/ بسیجیان آماده کمک به دولت یازدهم هستند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: امروز بسیج به محور وحدت و انسجام اقوام و مذاهب مختلف در سرتاسر کشور و حتی منطقه بدل شده است.
سردار مرتضوي- همايش شکوه ايستادگي در بجنورد سردار مرتضوي- همايش شکوه ايستادگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، سردار سیدحسن مرتضوی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی، امروز در همایش «شکوه ایستادگی» که به مناسبت پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان با حضور جمع کثیری از بسیجیان استان در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه بسیج و بسیجیان مدافعان اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند، افزود: امروز بسیجیان در همه عرصه های کشور و نظام حضور مؤثری داشته و به ارائه خدمت مشغول هستند.

 

وی با بیان اینکه اقتدار و صلابت نظام اسلامی در جهان به واسطه نیروی مقاومت بسیج و در صحنه بودن بسیجیان است، تصریح کرد: امروز با حضور قدرتمند و عزتمندانه بسیجیان در عرصه های مختلف، دشمنان و استکبار جهانی در برابر نظام اسلامی به زانو درآمده و مجبور به خشوع و کوتاه آمدن شده‌اند.

 

سردار مرتضوی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ گونه مرز و مانعی توان و قدرت مقابله با تفکر بسیجی را ندارد، خاطرنشان کرد: گسترش ارزش های اسلامی به منطقه و سراسر جهان، مصون سازی آحاد بشریت در برابر استکبار و حمایت از مظلومان عالم در برابر ظالمان و مستکبران از اهداف تشکیل بسیج بوده و اکنون نیز در بعد وسیعی در حال اجرا است.

 

وی با بیان اینکه اکنون تفکر و روش و منش بسیجی تنها به ایران و منطقه و یا شیعیان و اهل سنت محدود نمی شود، افزود: امروز هر انسان آزادی‌خواه در هر نقطه از جهان می‌تواند خود را بسیجی دانسته و در راستای اهداف متعالی آن اقدام کند.

 

سردار مرتضوی با اشاره به اینکه ایران اسلامی اکنون به عنوان الگوی آزادی‌خواهان و امید مظلومان جهان مطرح شده است، اضافه کرد: بسیج و بسیجیان در حال حاضر عامل رعب و وحشت دشمنان و مستکبران بوده و با داشتن آمادگی و توانمندی مقابله با استکبار و ‌حمایت از مظلومان عالم در مسیر دست یابی به اهداف متعالی خود قرار دارند.

 

وی تصریح کرد: امروز در جمعیت 25 میلیونی بسیجیان کشور پیروان مذاهب مختلف شیعه و سنی و حتی مسیحیان و اقشار و اقوام مختلف حضور داشته و بسیج به محور وحدت و انسجام در سرتاسر کشور و حتی منطقه بدل شده است.

 

سردار مرتضوی در ادامه با تأکید بر فراهم کردن بستر و زمینه های لازم به منظور گسترش بیشتر تفکر و روحیه بسیجی در کشور و منطقه از سوی مسؤولان، خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات امروز بسیجیان، استفاده از توانمندی و ظرفیت آنها برای کمک به دولت و ملت و پیشرفت نظام اسلامی بوده که باید به این درخواست پاسخ داده شود.

 

وی با اشاره به اینکه امروز بسیج در اجرای اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه شفابخش اقتصاد ایران اسلامی پیشگام است، افزود: نیروهای بسیجی به عنوان سربازان خط مقدم طرح اقتصاد مقاومتی، آمادگی، توانمندی و قابلیت لازم برای تحقق این فرموده مهم رهبر معظم انقلاب را دارند اما باید دولت نیز در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی به مدد آنها بیاید.

 

سردار مرتضوی اضافه کرد: بسیجیان می توانند در تمامی زمینه های اقتصاد مقاومتی با تمام توان به میدان آمده و بسیاری از مشکلاتی که در سیستم بروکراسی فعلی کشور قابل حل نیستند را به راحتی مرتفع کنند.

 

وی با اشاره به توان بسیج در رفع مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: در حالی که در بسیاری از عرصه ها شاهد بداخلاقی ها و مسائل ضدفرهنگی هستیم به کارگیری و حضور بسیجیان در این عرصه ها، مشکلات موجود را با سرعت بالایی حل می کند.

 

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی افزود: در زمینه مسائل امنیتی نیز اگر در برخی نقاط کشور، دشمنان قسم خورده نظام با استفاده از گروهک های سرسپرده استکبار اقدام به ایجاد ناامنی و شرارت می کنند، بدون شک حضور مردمی، آگاهانه و هوشیارانه بسیج است که منجر به بازگشت امنیت و آرامش به این مناطق می شود./9314/203/ب2

ارسال نظرات