۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۳۰۵۰۳۸
مسؤول بسیج رسانه استان خوزستان:

حقیقت طلبی ارمغان تفکر بسیجی در رسانه ها است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج رسانه استان خوزستان با اشاره به این که نفوذ تفکر بسیجی در هر عرصه سبب پویایی آن عرصه است، گفت: ورود تفکر بسیجی در رسانه ها تبیین کننده حقایق برای مردم است.
بسيج رسانه

عادل نوروزیان مسؤول بسیج رسانه استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که بسیج نوعی تفکر است، افزود: خدمت صادقانه؛ استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم، یاری رسانی به حق و استفاده بهینه از فرصت های موجود برای بهره وری بهتر از جمله شاخص های بسیجی است.

 

وی با اشاره به این که نفوذ شاخص­ها و تفکر بسیج در هر عرصه سبب پویایی آن عرصه خواهد شد، گفت: نفوذ تفکر و شاخص های بسیج همچون حق طلبی در عرصه رسانه، سبب تمایز رسانه های داخلی از رسانه های خارجی شده و در این راستا به تبیین حق و حقیقت و پوشش دادن آن پرداخته و حقایق را آن گونه که هست در اختیار مردم قرار می دهد.

 

مسؤول بسیج رسانه استان خوزستان با اشاره به وقایع و رویدادهای مرتبط با بیداری اسلامی و تحولات کشورهای عراق، سوریه و یمن، گفت: شاهد آن هستیم که رسانه های غربی و عربی وابسته به رژیم اشغالگر قدس در مسیر و خواسته های رژیم صهیونیستی گام برداشته و حقایق را وارونه نشان داده در حالی که رسانه های داخلی براساس حقیقت طلبی به تبیین وقایع پرداخته و شاهد استقبال از این رسانه ها در سطح بین الملل هستیم.

 

این مقام مسؤول با اشاره به شبکه هایی همچون العالم و الاهواز که پخش آنها در بسیاری از کشورها به واسطه تبیین حقایق و عدالت خواهی ممنوع است، بیان داشت: پوشش واقعی اخبار و عدالت طلبی از جمله عوامل گرایش مردم به رسانه ها است که مردم با مشاهده این حقایق به سوی چنین شبکه هایی گرایش پیدا می کنند.

 

نوروزیان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب به ویژه بحث نقوذ اظهار داشت: بصریت افزایی مانع از درگیری رسانه های داخلی و تکمیل نقشه های دشمن در زمنیه نفوذ خواهد بود که رهبر معظم انقلاب بر بحث بصیرت و بصیرت افزایی در میان اقشار گوناگون جامعه به ویژه خواص و نخبگان جامعه اصرار فراوانی دارند.

 

وی با اشاره به این که خبرنگاران و رسانه ها از خواص جامعه به حساب می آیند، گفت: آگاهی و شناسایی لحظه به لحظه اهداف دشمن از سوی آنها مانع از اجرای نقشه های دشمن و یا عدم تکمیل آنها است که نشان از اهمیت بحث بصیرت افزایی برای خواص به ویژه اهالی رسانه برای جلوگیری از تکمیل نقشه های دشمن است.

 

مسؤول بسیج رسانه استان خوزستان با اشاره به این که بسیج تعلق به قشر خاصی نداشته و نوعی تفکر است که پویایی جامعه را در پی دارد، افزود: بسیج نوعی تفکر درون زا که برای جامعه قدرت درونی ایجاد کرده و متکی به توانایی های داخل کشور و جامعه است و تضعیف آن پویایی و قدرت درون زا جامعه را کم کرده و سبب ظهور جامعه ضعیف خواهد بود.

 

وی با اشاره به نقش محوری و راهبری جمهوری اسلامی ایران که به لطف تفکر بسیجی و رهبری رهبر معظم انقلاب در منطقه به دست آورده است، تصریح کرد: در صورت تضعیف بسیج و تفکر بسیجی نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه بین المللی نیز تضعیف می شود./9456/302/ب1

ارسال نظرات