۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۳۰۵۰۵۷
نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا استان تهران:

شکست گروه‌های تکفیری در سوریه و عراق به برکت بسیج مردمی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: امروز گروه‌های تکفیری داعش در کشورهایی نظیر سوریه و عراق به برکت حضور نیروهای بسیجی شکست خورده و عقب‌نشینی می‌کنند.
305057 305057 305057 305057 305057

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نظری نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا استان تهران، پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه 5 آذر در همایش علما و روحانیون به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج طلاب، که در حسینیه الزهرا(س) سپاه سیدالشهدا استان تهران برگزار شد، گفت: در مدت 36 سال بعد از انقلاب اسلامی ایران بسیج نقشی بسیار سازنده و تعیین‌کننده در حفظ و حراست از تمامیت ارضی کشور ایران داشته است.

 

در دوران دفاع مقدس حضور بسیج سبب عبور از حالت تدافعی به تهاجمی شد

وی افزود: در ابتدای جنگ به علت حالت تدافعی ما بخشی از کشور به تصرف رژیم بعثی درآمد اما هنگامی که بسیج پا به عرصه گذاشت رزمندگان ما حالت تهاجمی به خود گرفته و گام‌های بزرگی در بیرون راندن دشمن از کشور برداشتند.

 

حجت‌الاسلام نظری، با اشاره به رشد روزافزون بسیج در عرصه‌های مختلف، عنوان کرد: با توجه به رشد و بالندگی انقلاب اسلامی ایران به یاری لشکریان مخلص بسیج این حرکت در سایر بلاد اسلامی به عنوان الگویی تمام‌نما برای مردم عراق، سوریه، لبنان و فلسطین قرار گرفته است.

 

شکست امروز گروه‌های تکفیری به برکت حضور بسیجیان در سوریه و عراق است

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا استان تهران، اظهار داشت: امروز گروه‌های تکفیری داعش در کشورهایی نظیر سوریه و عراق به برکت حضور نیروهای بسیجی شکست خورده و عقب‌نشینی می‌کنند.

 

وی افزود: بسیج اقدامات بسیار موثر و مفیدی داشته است اما اگر بخواهد به معنای واقعی کلمه نقش‌آفرینی کند باید آبشخور آن روحانیت و حوزه علمیه باشد بنابراین در راستای عمق‌بخشی و هدایت برنامه‌های بسیج حضور روحانیت در میان اقشار مختلف بسیجی به شدت ضروری است.

 

روحانیت باید در بسیج حضور و نقش داشته باشد

حجت‌الاسلام نظری در ادامه با اشاره به اینکه روحانیت در انقلاب پیشتاز بوده است و هم اکنون نیز باید اینگونه باشد، گفت: در این زمینه ما تلاش کردیم روحانیون در حوزه و پایگاه‌های مختلف بسیج حضور و نقش داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا استان تهران، در پایان با اشاره به اینکه اگر بخواهیم روحیه بسیجی جوانان ما حفظ شود به شدت نیازمند حضور روحانیان متعهد هستیم، خاطرنشان کرد: امروز باید روحانیت مانند سابق هدایت و پرچم‌داری بسیج را به عهده داشته و ارتباط خود با ارتش بیست‌میلیونی را بیشتر کند./813/202/ب1

ارسال نظرات